Український парламент розглядає новий законопроєкт про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників автомобілів.
Ця ініціатива, яку підтримав очільник комітету Данило Гетманцев, спрямована на вирішення ряду проблем, зокрема, удосконалення процедур розрахунку та виплати страхового відшкодування за збитки, що виникли в результаті дорожньо-транспортних пригод, а також на вирішення питань щодо низького рівня відповідальності страховиків, державного регулювання цін на цей вид страхування та неефективності управління Моторним (транспортним) страховим бюро України, а також обмеженої ролі держави у контролі за його діяльністю.
Документ пропонує наступні зміни:
Поступове збільшення максимальних розмірів страхових сум до рівня, що діє в країнах ЄС.
Зменшення строків для гарантійних виплат потерпілим від банкрутства страховиків до 90 днів замість кількох років.
Введення прямого врегулювання всіх випадків ДТП, де завдана шкода лише транспортному засобу, щоб потерпілий міг звертатись до свого страховика для отримання виплати, навіть якщо винуватець не має страховки.
Розширення застосування “європротоколу” для оформлення заяв про страхове відшкодування при ДТП без участі поліції.
Очікується, що прийняття цього закону сприятиме покращенню системи страхування автомобілів в Україні та забезпечить більшу захищеність учасників дорожнього руху. Попередні розгляди законопроєкту показали широку підтримку серед парламентарів, і його ухвалення може стати важливим кроком у вдосконаленні системи страхування в країні.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…