Електрокари стануть дешевшими за моделі з ДВЗ уже 2027 року
До 2027 року виробництво електромобілів стане дешевшим, ніж виготовлення автомобілів з традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Це станеться завдяки прогресу у виробничих технологіях і зниженню цін на акумулятори. Такий прогноз висловив віце-президент з досліджень компанії Gartner, Педро Пачеко.
Педро Пачеко зауважив, що ціни на акумуляторні батареї знижуються, але основні економії будуть досягнуті завдяки новаторським підходам у виробництві, таким як технологія гігакастингу. Ця технологія дозволяє виготовляти великі секції автомобіля як одне ціле, що уникає необхідності в численних зварних швах і клейових з’єднаннях. Tesla вже активно використовує цей підхід і виступає як піонер у зниженні витрат на складання.
Він також підкреслив, що автовиробники, наслідуючи Tesla, починають переглядати свої виробничі процеси, що є критично важливим для зниження вартості виробництва електромобілів. Це особливо актуально у зв’язку з уповільненням темпів впровадження електромобілів на ринках США та Європи. За словами Пачеко, технологія гігакастингу може зменшити вартість виробництва кузова автомобіля принаймні на 20%. Також використання акумулятора як несучого елемента конструкції надає додаткову економію.
Зниження витрат на складання автомобілів стане несподіваним фактором, що допоможе електромобілям швидше досягти вартісного паритету з автомобілями на бензині, ніж планувалося. За прогнозами Gartner, до 2030 року електромобілі складатимуть половину всіх проданих легкових автомобілів. Однак ринок входить в період конкурентної боротьби за виживання, що відрізняється від попереднього періоду стрімкого розвитку.
Пачеко повідомляє, що в 2024 році в Європі станеться важливий момент для ринку електромобілів. Китайські виробники, такі як BYD і MG, розширюють свою присутність, а традиційні компанії, такі як Renault і Stellantis, почнуть випускати більш доступні моделі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!