Електричний «Гелендваген» нікому не потрібен: Mercedes повертає бензин у G-Class

Mercedes-Benz G580 mit EQ Technology, Exterior: MANUFAKTUR wüstensand uni, Interior: Leder schwarz (Energieverbrauch kombiniert: 30,3-27,7 kWh/100 km | CO2-Emissionen kombiniert: 0 g/km | CO2-Klasse: A);Mercedes-Benz G580 mit EQ Technologie (Energieverbrauch kombiniert: 30,3-27,7 kWh/100 km | CO2-Emissionen kombiniert: 0 g/km | CO2-Klasse: A) Mercedes-Benz G580 with EQ Technology, Exterior: MANUFAKTUR desert sand non-metallic, Interior: Leather black (energy consumption combined: 30.3-27.7 kWh/100 km | CO₂ emissions combined: 0 g/km | CO₂ class: A);Mercedes-Benz G 580 with EQ Technology (energy consumption combined: 30.3-27.7 kWh/100 km | CO₂ emissions combined: 0 g/km | CO₂ class: A)

Німецький автовиробник Mercedes-Benz прийняв рішення відмовитися від електрифікації легендарного позашляховика G-Class. Як пише Motor1, виною всьому став провал електричної версії G580 EQ.

Повідомляється, що за рік компанія змогла продати всього 1569 екземплярів електрокара по всьому світу. У той же час на ринку США не вдалося знайти жодного покупця на новинку. При цьому продажі бензинового G-Class виявилися в 7 разів вищими.

Експерти пояснюють невдачу електричного «Гелендвагена» компромісами конструкції. Через те, що інженери Mercedes-Benz використовували ту ж платформу, що і в версії з ДВС, запас ходу довелося обмежити до мізерних 385 км. При цьому збільшилася маса і погіршилася ергономіка моделі.

Крім того, потенційних покупців відлякує завищена вартість електричного «Геліка». За G580 EQ просять понад 6,2 млн гривень, що робить модель неконкурентоспроможною.

З урахуванням отриманого досвіду Mercedes збирається зосередитися на випуску бензинових або гібридних G-Class. Можливо, легендарному позашляховику просто не судилося стати електрокаром.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також