Електричний кросовер BYD неочікувано бʼє рекорди продаж
Denza, дочірня компанія китайського виробника електромобілів BYD, що спеціалізується на автомобілях класу люкс, випустила свій перший позашляховик N7 за ціною від $41 705. Компанія повідомила, що отримала понад 24 000 попередніх замовлень з моменту публічної презентації 18 квітня.
N7 також є першою моделлю, оснащеною технологією асистованого водіння BYD.
Чому це важливо: останній запуск BYD демонструє намір посилити бренд і закріпитися на ринку преміум-класу. Бюджетний автовиробник сподівається, що його суббренд Denza стане розкішною маркою, і запуск N7 є вирішальним кроком на шляху до досягнення цієї мети.
N7 також буде розглядатися як перевірка прагнень компанії та її здатності перемогти таких конкурентів, як Tesla, Huawei та Xpeng, коли справа доходить до функцій автономного водіння.
Інтелектуальне водіння: топова версія N7 оснащена апаратним набором з 33 високоточних датчиків, включаючи дві 8-мегапіксельні камери та два лідарні датчики, і працює на базі процесора Nvidia Drive Orin, який пропонує 254 трильйони операцій в секунду (або TOPS). Для порівняння, G6 від Xpeng оснащений 31 датчиком і двома чіпами Nvidia Drive Orin.
Denza також повідомила, що її вдосконалена система допомоги водієві (ADAS) коштуватиме 23 000 юанів. Для порівняння, компанії Aito і Avatr, що підтримуються Huawei, минулого тижня знизили ціну на свої аналогічні пропозиції вдвічі – до 18 000 юанів. За словами Річарда Ю, керівника споживчої бізнес-групи Huawei, обидві компанії до кінця року впровадять свою технологію безпілотного водіння в 45 містах.
Інші деталі: запас ходу N7 становить 702 кілометри, і його можна зарядити ще на 350 км за 15 хвилин за допомогою запатентованої BYD технології подвійної зарядки. Для порівняння, Xpeng G6 може проїхати 300 км на 10-хвилинній зарядці.
П’ятимісний електричний кросовер також є однією з кількох нових моделей BYD, які використовують систему підвіски DiSus для плавної їзди по вибоїстих дорогах.
Близько третини замовлень на N7 надійшло від власників німецьких брендів, таких як BMW, Mercedes і Audi. Поставка автомобіля запланована на кінець цього місяця, і компанія очікує, що щомісячні поставки досягнуть 10 000 одиниць вже в жовтні.
BYD і партнер Daimler вперше представили бренд Denza на початку 2012 року, через два роки після створення спільного підприємства з розробки електромобілів для китайських споживачів. Наприкінці 2019 року Denza почала продавати семимісний позашляховик X за стартовою ціною 289 800 юанів, який через два роки було знято з виробництва.
У серпні минулого року Denza випустила багатоцільовий автомобіль D9, свою першу модель після ребрендингу, за стартовою ціною 329 800 юанів, і на момент написання статті поставила майже 80 000 одиниць.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!