Categories: Автоновини

Флагманський “заряджений” позашляховик Nissan розсекретили до прем’єри

Незабаром компанія Nissan покаже оновлене покоління свого флагманського позашляховика Patrol у виконанні Nismo. У мережі з’явилися перші шпигунські світлини моделі в кузові Y63: їх зробили місцеві “фотошпигуни” в Аравії, пише Аvtomir.ua.

За неофіційними даними, Nismo-Patrol отримає переналаштовану спортивну підвіску зі зниженим на 15 мм кліренсом (тепер 260 мм замість 275 мм) і доопрацьовані амортизатори Bilstein. Під капотом, ймовірно, встановлять V6 3,5 л, який у базовій версії видає 425 к. с. та 700 Н·м. У “зарядженому” Patrol потужність можуть підняти принаймні до 456 к. с. – близько до рівня Infiniti QX80.

Зовнішні відмінності традиційно зберігаються в деталях: контрастний червоний декор, логотипи Nismo, крупнопориста решітка радіатора, агресивний дифузор із “формульними” ліхтарями та великі низькопрофільні диски (орієнтовно 22 дюйми). Всередині очікується поєднання шкірянїх і алькантарних поверхонь із червоними акцентами, вставками під карбон і спеціальною графікою цифрової панелі приладів.

У Дубаї за топову версію Patrol Platinum просять від 389 000 дирхамів (приблизно $106 000). За попередніми оцінками, за Nismo-модифікацію доведеться віддати мінімум на 5 % більше. Оскільки маскування зійшло, до офіційного дебюту лишилися лічені тижні.

Для довідки:

Nissan Patrol — це повнорозмірний позашляховик, виробництво якого розпочалося ще у 1951 році. Ця модель стала справжнім символом витривалості серед повнопривідних авто та з роками здобула репутацію одного з найнадійніших позашляховиків у світі.

Основним конкурентом Patrol традиційно вважається інший японський «гігант бездоріжжя» — Toyota Land Cruiser. Обидві моделі розділили ринки у багатьох країнах, однак Patrol вирізняється своєю жорсткою рамою, надійною трансмісією та «невбиваними» двигунами.

Історично Patrol пропонувався у двох варіантах кузова: короткобазна тридверна версія (SWB) та довгобазна п’ятидверна модифікація (LWB). Цікаво, що в Австралії з 1988 по 1994 роки модель продавалась під брендом Ford — під назвою Ford Maverick. А в окремих європейських країнах Patrol мав іншу назву — Ebro Patrol. У самій Японії з 1980 року модель відома під ім’ям Nissan Safari.

Сьогодні Patrol активно продається в Австралії, країнах Центральної та Південної Америки, на Близькому Сході, в Ірані, Південно-Східній Азії, Південній Африці та частково в Європі. На ринку США модель доступна у вигляді Nissan Armada, яка базується на тій самій платформі, що й Patrol. У 2010 році Patrol вийшов і на північноамериканський ринок, а преміальна версія Infiniti QX56 (тепер — QX80) використовує ту ж саму платформу.

Цікавим є факт, що платформа Y61 досі не знята з виробництва і випускається для армійських потреб у низці країн Азії та Близького Сходу. Саме модифікації Y61 активно використовуються Організацією Об’єднаних Націй у миротворчих місіях. Ці автомобілі виготовляються паралельно з сучасним поколінням Y62, яке, до речі, є першим Patrol з незалежною підвіскою.

Також Nissan Patrol четвертого та п’ятого поколінь служили основними військовими автомобілями для ірландської армії. Завдяки своїй витривалості, простоті обслуговування і чудовим ходовим якостям Patrol здобув визнання не лише серед цивільних, а й у військових колах.

Незважаючи на технологічну еволюцію, концепція Patrol залишилася незмінною: міцна рама, потужна трансмісія з не розрізними мостами (виняток — Y62), надійний і тяговитий двигун. Це — класика японської інженерії, яка встояла перед часом і продовжує підкорювати дороги й бездоріжжя.

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago