Ford змінює свою стратегію і концентрується на великих електроавтомобілях

Генеральний директор Ford Джим Фарлі прокоментував журналістам зміни, які зараз відбуваються в його компанії. Бренд збирається більше інвестувати у створення електромобілів різної формації. Але, скоріше за все, від середнього сегменту компанія буде відходити. Замість цього надасть перевагу великим автомобілям і маленьким доступним машинам.

Зокрема, Ford хоче зосередитися на своїх електромобілях Gen 2 і таким чином зайти на ринок дворядних кросоверів, на якому домінують Tesla та інші виробники. Фарлі сказав, що Ford буде створювати більші за розміром електромобілі, зокрема траки, а потім спробує завоювати нові простори – маленькі електромобілі. Це означає, що Фарлі та Форд фактично відмовляються від середнього ринку електромобілів.

Такі амбіції є певною проблемою для компанії Ford, яка останніми роками пішла з ринку газових седанів/компактних автомобілів початкового рівняв, зосередивши свої зусилля на EV, таких як кросовер Mustang Mach-E та повнорозмірний пікап Lightning.

Фарлі не повідомив, чи буде команда Ford співпрацювати зі своїми китайськими партнерами, лише уточнив, що вони становлять загрозу для бізнесу.

«Усі наші команди з електромобілів безжально зосереджені на вартості та ефективності наших електромобілів, тому що найбільшою конкуренцією будуть доступна Tesla та китайські виробники комплектного обладнання», — сказав Фарлі, додавши, що наступні продукти Ford Gen 2 будуть прибутковими в перші 12 місяців після запуску».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело Autoblog
Читайте також