Honda представила нову версію свого кросовера CR-V, яка працює на паливних елементах і має також акумуляторну батарею. Вона може виглядати як звичайний CR-V, але має дві кришки паливного баку, що показує, що вона оснащена плагін-гібридною установкою, що поєднує установку паливних елементів із акумуляторною батареєю.
Новий компактний кросовер Honda має назву Honda CR-V e:FCEV і єдиний у своєму роді електричний автомобіль на паливних елементах, зроблений в Америці.
Автомобіль має електродвигун спереду з потужністю 174 к.с. і крутним моментом 311 Нм. Бак для стисненого водню вміщує 4,3 кг, що дозволяє проїхати 435 км за стандартом EPA. Батарея ємністю 17,7 кВт-год також додає до цього ще 47 км за оцінками EPA.
Модель CR-V e:FCEV має двонаправлену зарядку, як у деяких гібридних та електромобілях. Це означає, що ви можете підключити авто до розетки з напругою 110 вольт, щоб живити різні пристрої, такі як побутова техніка, туристичне спорядження, електроінструменти або навіть портативний кондиціонер.
Honda переробила підвіску CR-V e:FCEV, оскільки автомобіль має інший розподіл ваги. Тепер він використовує стійку MacPherson спереду та багатоважільну систему ззаду. Жорсткість задньої частини авто зросла на 10%, а жорсткість задньої частини на кручення — на 9% порівняно з моделями з двигуном внутрішнього згоряння. Також встановлено нові стабілізатори поперечної стійкості, амортизатори та пружини.
CR-V e:FCEV стала першою моделлю Honda, що використовує друге покоління модуля паливних елементів, створеного у Мічигані спільно з General Motors. Цей модуль вважається більш ефективним, міцним, вишуканим і економічно ефективним порівняно з попередніми версіями. Розробка нового паливного елемента обійшлася компанії у дві третини дешевше, ніж у випадку моделі Clarity, яка була знята з виробництва.
Також внесла зміни до зовнішнього вигляду CR-V e:FCEV, щоб виділити його серед інших моделей CR-V. Відбулися зміни у передніх крилах і бампері, додані частково чорні двері багажника, прозорі задні ліхтарі та 18-дюймові чорні легкосплавні диски з 10-спицевим дизайном. Крім того, версія e:FCEV має повністю закрите днище для покращення аеродинаміки та підвищення ефективності.
У 2025 році Honda CR-V e:FCEV буде доступний лише у версії Touring. Ця версія буде містити усі переваги стандартної комплектації, такі як електрорегулювання передніх сидінь з підігрівом, аудіосистема Bose з 12 динаміками, двозонний клімат-контроль, підігрів керма, електропривід дверей багажника і бездротова зарядка. Також вона має 9-дюймовий сенсорний екран, 10,2-дюймову цифрову панель приладів та підтримку бездротового Apple CarPlay і Android Auto.
Модель буде доступна для оренди в Каліфорнії пізніше цього року. Дебют моделі відбувся через пару тижнів після того, як Shell оголосила про закриття всіх своїх водневих станцій у Каліфорнії. За даними Hydrogen Fuel Cell Partnership (H2FCP), станом на 10 січня 2024 року в штаті було 55 доступних станцій, перш ніж Shell вирішила припинити роботу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Двигун є найважливішою частиною автомобіля і потребує особливої уваги, оскільки його ремонт або заміна іноді…
Випадкове зіткнення з іншим автомобілем може статися навіть у найбільш дбайливих водіїв. Якщо ви опинилися…
Коли двигун автомобіля працює на бензині, це може мати серйозні наслідки, тому важливо вчасно виявити…
Позашляховики завжди були популярні серед водіїв через свою потужність, простір і здатність їздити по складних…
Станіслав Бучацький, голова Інституту досліджень авторинку, не виключає, що підвищення акцизів на китайські електромобілі в…
У США трапився дивний випадок із безпілотним таксі Waymo. У Фініксі автомобіль проїхав на червоне…