Honda представила нову версію свого кросовера CR-V, яка працює на паливних елементах і має також акумуляторну батарею. Вона може виглядати як звичайний CR-V, але має дві кришки паливного баку, що показує, що вона оснащена плагін-гібридною установкою, що поєднує установку паливних елементів із акумуляторною батареєю.
Новий компактний кросовер Honda має назву Honda CR-V e:FCEV і єдиний у своєму роді електричний автомобіль на паливних елементах, зроблений в Америці.
Автомобіль має електродвигун спереду з потужністю 174 к.с. і крутним моментом 311 Нм. Бак для стисненого водню вміщує 4,3 кг, що дозволяє проїхати 435 км за стандартом EPA. Батарея ємністю 17,7 кВт-год також додає до цього ще 47 км за оцінками EPA.
Модель CR-V e:FCEV має двонаправлену зарядку, як у деяких гібридних та електромобілях. Це означає, що ви можете підключити авто до розетки з напругою 110 вольт, щоб живити різні пристрої, такі як побутова техніка, туристичне спорядження, електроінструменти або навіть портативний кондиціонер.
Honda переробила підвіску CR-V e:FCEV, оскільки автомобіль має інший розподіл ваги. Тепер він використовує стійку MacPherson спереду та багатоважільну систему ззаду. Жорсткість задньої частини авто зросла на 10%, а жорсткість задньої частини на кручення — на 9% порівняно з моделями з двигуном внутрішнього згоряння. Також встановлено нові стабілізатори поперечної стійкості, амортизатори та пружини.
CR-V e:FCEV стала першою моделлю Honda, що використовує друге покоління модуля паливних елементів, створеного у Мічигані спільно з General Motors. Цей модуль вважається більш ефективним, міцним, вишуканим і економічно ефективним порівняно з попередніми версіями. Розробка нового паливного елемента обійшлася компанії у дві третини дешевше, ніж у випадку моделі Clarity, яка була знята з виробництва.
Також внесла зміни до зовнішнього вигляду CR-V e:FCEV, щоб виділити його серед інших моделей CR-V. Відбулися зміни у передніх крилах і бампері, додані частково чорні двері багажника, прозорі задні ліхтарі та 18-дюймові чорні легкосплавні диски з 10-спицевим дизайном. Крім того, версія e:FCEV має повністю закрите днище для покращення аеродинаміки та підвищення ефективності.
У 2025 році Honda CR-V e:FCEV буде доступний лише у версії Touring. Ця версія буде містити усі переваги стандартної комплектації, такі як електрорегулювання передніх сидінь з підігрівом, аудіосистема Bose з 12 динаміками, двозонний клімат-контроль, підігрів керма, електропривід дверей багажника і бездротова зарядка. Також вона має 9-дюймовий сенсорний екран, 10,2-дюймову цифрову панель приладів та підтримку бездротового Apple CarPlay і Android Auto.
Модель буде доступна для оренди в Каліфорнії пізніше цього року. Дебют моделі відбувся через пару тижнів після того, як Shell оголосила про закриття всіх своїх водневих станцій у Каліфорнії. За даними Hydrogen Fuel Cell Partnership (H2FCP), станом на 10 січня 2024 року в штаті було 55 доступних станцій, перш ніж Shell вирішила припинити роботу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…