Hyundai продовжує активно патентувати власні розробки. Нещодавно корейці зареєстрували конструкцію дверей без центральної стійки. А тепер черга дійшла і до керма, яке лінійно складається і розкладається.
Складаючи обід, Hyundai має на меті надати водієві більше простору для входу та виходу з автомобіля, а також надати перевагу тому, хто сидить ззаду і використовує (автопілот).
Система дозволить від’єднати обід керма від центрального важеля, щоб запобігти випадковому переміщенню коліс. Кріплення обода включає шестерні та рейки для забезпечення стабільного, лінійного руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…