Hyundai продовжує активно патентувати власні розробки. Нещодавно корейці зареєстрували конструкцію дверей без центральної стійки. А тепер черга дійшла і до керма, яке лінійно складається і розкладається.
Складаючи обід, Hyundai має на меті надати водієві більше простору для входу та виходу з автомобіля, а також надати перевагу тому, хто сидить ззаду і використовує (автопілот).
Система дозволить від’єднати обід керма від центрального важеля, щоб запобігти випадковому переміщенню коліс. Кріплення обода включає шестерні та рейки для забезпечення стабільного, лінійного руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…