Hyundai продовжує активно патентувати власні розробки. Нещодавно корейці зареєстрували конструкцію дверей без центральної стійки. А тепер черга дійшла і до керма, яке лінійно складається і розкладається.
Складаючи обід, Hyundai має на меті надати водієві більше простору для входу та виходу з автомобіля, а також надати перевагу тому, хто сидить ззаду і використовує (автопілот).
Система дозволить від’єднати обід керма від центрального важеля, щоб запобігти випадковому переміщенню коліс. Кріплення обода включає шестерні та рейки для забезпечення стабільного, лінійного руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…