Ідеальну альтернативу водню знайшли в BMW: що дозволяє нова технологія

Німецький автовиробник BMW ухвалив ключове рішення щодо своєї нової моделі iX5. Замість водневих паливних елементів компанія перейде на систему EREV (електромобіль із подовжувачем запасу ходу), успішно випробувану раніше на i3.

Перехід на EREV допоможе значно наростити дальність пробігу без істотного приросту маси—це критично важливо для електрокарів, повідомляє портал mmr.net.ua.

Що отримає BMW iX5

Очікується, що до 2027 року на ринок вийде новий BMW iX5 із вбудованим генератором-«подовжувачем» запасу ходу. Під час руху цей пристрій підзаряджатиме основну батарею автомобіля.

Такий підхід дозволить досягти пробігу до 1000 км—вдесятеро більше, ніж у звичайних плагін-гібридів (PHEV). При цьому «допоміжна» силова установка не приводить колеса в рух, а лише виробляє електроенергію для акумуляторів; рух забезпечують електромотори.

Співпраця з ZF

Виробником модулів REx для BMW стала німецька компанія ZF. Вона виготовлятиме два варіанти подовжувачів—eRE і eRE+—з електродвигунами потужністю 150 або 204 к.с., з вбудованою трансмісією та диференціалом.

Головна функція цих блоків—підтримка заряду батареї, а не прямий привід коліс.

Новий погляд на гібридні технології

BMW розглядає EREV як можливу заміну традиційним плагін-гібридам, які потребують частих зарядок від мережі. Система забезпечує безперервне підживлення акумулятора в реальному часі, зменшуючи кількість зупинок для дозарядки.

Ця інновація може істотно змінити правила гри на ринку електромобілів і переглянути ставлення до гібридних силових установок. Чекаємо на подробиці та нові анонси від BMW найближчим часом!

Читайте також