Categories: Автоновини

Jeep несподівано зупиняє випуск популярного компактного кросовера

Американський виробник позашляховиків Jeep офіційно оголосив про зупинку виробництва свого компактного кросовера Renegade у Європі. Після 11 років на ринку модель сходить із конвеєра, тож місце в лінійці Jeep залишиться вакантним. Хоча Renegade не встиг стати таким же впізнаваним, як Cherokee чи Wrangler, він багато в чому сприяв завоюванню брендом сегмента невеликих SUV, пише motor.es.

Головною причиною рішення став успіх молодшого конкурента – Jeep Avenger. Цей електрифікований кросовер довжиною 4,08 метра виявився сучаснішим за свого попередника і привернув більше уваги покупців. Через це попит на Renegade, який на 15 см довший, значно знизився. За даними іспанського авторинку, у першій половині 2025 року було реалізовано лише 546 Renegade проти 944 Compass і майже 4 700 Avenger.

Варто зазначити, що платформа Renegade вже застаріла. У 2024 році на ній припинили виробництво схожого Fiat 500X, а новий Jeep Compass, зібраний в Італії, освоїв повністю електричну архітектуру STLA Medium. Renegade же залишався на попередній базі, що стримувало його оновлення.

В Jeep підтвердили, що безпосереднього наступника Renegade не передбачається принаймні у найближчі роки. Таким чином, у модельному ряді бренду утворився ощутний розрив між Avenger (4,08 м) та Compass (4,55 м). Замість цього компанія сфокусується на нових проектах з потужним акцентом на електрифікацію.

Одними з найближчих прем’єр стануть повністю електричні позашляховики Recon та оновлений Grand Cherokee. Вони покликані посилити позиції Jeep у сегменті сучасних SUV і реалізувати стратегію електричних транспортних засобів концерну Stellantis.

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

48 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago