Categories: Автоновини

Компанія Hyundai оновила кросовер Santa Fe: що змінилось

Під час щорічного автосалону AutoMobility LA в Лос-Анджелесі, компанія Hyundai представила оновлений кросовер Santa Fe. Автомобіль з’явиться в продажу в березні наступного року, а гібридна модель буде доступна трохи пізніше.

Оновлений Hyundai Santa Fe для північноамериканського ринку залишається вірним своєму попереднику, Santa Fe п’ятого покоління, який дебютував цього літа. Маючи агресивний дизайн з квадратними формами кузова, подовженою колісною базою і коротшим переднім звисом, новий Santa Fe також відрізняється H-подібними фарами та задніми ліхтарями.

H-подібний дизайн простежується і в салоні нового кросовера Hyundai, який тепер має трирядне компонування та став більш просторим. Салон обладнаний мульти-кермом, двома екранами по 12,3 дюйми кожен, окремим блоком керування кліматом та центральним тунелем з підсклянниками і подвійним майданчиком для бездротової зарядки двох смартфонів. Додатково доступна преміальна акустика Bose з 12 динаміками.

Оновлений Hyundai Santa Fe отримав комплекс систем активної безпеки та допомоги водію, включаючи систему сповіщення про пасажирів на задньому сидінні, систему запобігання лобовим зіткненням, систему Lane Follow Assist, систему відстеження погляду водія та інтелектуальний круїз-контроль.

Оновлений Santa Fe буде оснащений 2,5-літровим бензиновим турбомотором потужністю 277 к.с. та 311 Нм крутного моменту, який працюватиме з восьмиступінчастою КПП із подвійним зчепленням. Також буде доступна гібридна версія, яка базується на 1,6-літровому турбодвигуні потужністю 232 к.с., у поєднанні з шестиступінчастою АКПП.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago