Перехід до сенсорного керування в нових автомобілях Volkswagen не зустрів однозначного позитивного прийняття серед користувачів. З бажанням покращити свій салон, німецький виробник, під керівництвом колишнього генерального директора Герберта Дісса, вибрав шлях, схожий на Tesla, перемістивши більшість елементів управління на великий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Однак цей крок викликав розчарування клієнтів, що стало для Volkswagen важливим уроком.
Нинішній генеральний директор Томас Шефер виражає сподівання на відновлення репутації, особливо з виходом Volkswagen ID 2. Дизайнер інтер’єрів VW, Даріус Ватола, вказує на новий підхід до всіх моделей, оновлений з урахуванням відгуків клієнтів. Нова мова дизайну демонструється на концепті ID. 2, де фізичні кнопки з підсвічуванням розташовані під сенсорним екраном. Ці кнопки забезпечують легкий доступ до основних функцій, таких як система опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, що визнається кроком у правильному напрямку. Також в концепті передбачено кнопку для регулювання гучності та велику центральну ручку, яка додає додаткові елементи управління іншими функціями автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…