Перехід до сенсорного керування в нових автомобілях Volkswagen не зустрів однозначного позитивного прийняття серед користувачів. З бажанням покращити свій салон, німецький виробник, під керівництвом колишнього генерального директора Герберта Дісса, вибрав шлях, схожий на Tesla, перемістивши більшість елементів управління на великий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Однак цей крок викликав розчарування клієнтів, що стало для Volkswagen важливим уроком.
Нинішній генеральний директор Томас Шефер виражає сподівання на відновлення репутації, особливо з виходом Volkswagen ID 2. Дизайнер інтер’єрів VW, Даріус Ватола, вказує на новий підхід до всіх моделей, оновлений з урахуванням відгуків клієнтів. Нова мова дизайну демонструється на концепті ID. 2, де фізичні кнопки з підсвічуванням розташовані під сенсорним екраном. Ці кнопки забезпечують легкий доступ до основних функцій, таких як система опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, що визнається кроком у правильному напрямку. Також в концепті передбачено кнопку для регулювання гучності та велику центральну ручку, яка додає додаткові елементи управління іншими функціями автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…