Перехід до сенсорного керування в нових автомобілях Volkswagen не зустрів однозначного позитивного прийняття серед користувачів. З бажанням покращити свій салон, німецький виробник, під керівництвом колишнього генерального директора Герберта Дісса, вибрав шлях, схожий на Tesla, перемістивши більшість елементів управління на великий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Однак цей крок викликав розчарування клієнтів, що стало для Volkswagen важливим уроком.
Нинішній генеральний директор Томас Шефер виражає сподівання на відновлення репутації, особливо з виходом Volkswagen ID 2. Дизайнер інтер’єрів VW, Даріус Ватола, вказує на новий підхід до всіх моделей, оновлений з урахуванням відгуків клієнтів. Нова мова дизайну демонструється на концепті ID. 2, де фізичні кнопки з підсвічуванням розташовані під сенсорним екраном. Ці кнопки забезпечують легкий доступ до основних функцій, таких як система опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, що визнається кроком у правильному напрямку. Також в концепті передбачено кнопку для регулювання гучності та велику центральну ручку, яка додає додаткові елементи управління іншими функціями автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Багато хто з українських водіїв не знає, що таке «ефект 30-го кілометра». Найчастіше цей термін…
Американскьий автовиробник Ford представив дві спеціальні версії Bronco, створені на базі Badlands — Arches Project…
Корейський преміальний автобренд Genesis на автосалоні в Нью-Йорку представив свій новий концептуальний кросовер Genesis X…
Ніхто з водіїв сьогодні не застрахований від втрати ключа від автомобіля. Але варто розуміти, що…
Японський автовиробник Nissan повідомив про плани скоротити випуск популярного кросовера Rogue на тлі посилення імпортної…
Корейський автовиробник Hyundai активно впроваджує роботизовані технології в процес складання і випуску своєї продукції. Як…