Перехід до сенсорного керування в нових автомобілях Volkswagen не зустрів однозначного позитивного прийняття серед користувачів. З бажанням покращити свій салон, німецький виробник, під керівництвом колишнього генерального директора Герберта Дісса, вибрав шлях, схожий на Tesla, перемістивши більшість елементів управління на великий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Однак цей крок викликав розчарування клієнтів, що стало для Volkswagen важливим уроком.
Нинішній генеральний директор Томас Шефер виражає сподівання на відновлення репутації, особливо з виходом Volkswagen ID 2. Дизайнер інтер’єрів VW, Даріус Ватола, вказує на новий підхід до всіх моделей, оновлений з урахуванням відгуків клієнтів. Нова мова дизайну демонструється на концепті ID. 2, де фізичні кнопки з підсвічуванням розташовані під сенсорним екраном. Ці кнопки забезпечують легкий доступ до основних функцій, таких як система опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, що визнається кроком у правильному напрямку. Також в концепті передбачено кнопку для регулювання гучності та велику центральну ручку, яка додає додаткові елементи управління іншими функціями автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Багато водіїв стикалися з тим, що вночі яскраве світло фар машин позаду заважає керувати авто.…
Закипання антифризу — це досить поширена проблема, яка може трапитися в будь-який момент. Особливо якщо…
Експерти запропонували сім способів, як зняти стрес після годинного стояння в пробках без алкоголю. Ось…
У Києві зняли новий Lexus TX 2024. Це топовий кросовер преміального бренду Toyota, який недавно…
Гібридні автомобілі, на відміну від повністю електричних, дають більше свободи, бо, коли заряд батареї закінчується,…
Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) пропонує змінити дизайн передньої частини автомобілів, включаючи капоти та…