Компанія Volkswagen, розуміючи важливість китайського авторинку для свого бізнесу, віддячила клієнтам з Китаю, представивши концепцію кросовера ID. Code зі слоганом “у Китаї та для Китаю”.
В основному, Volkswagen зацікавив увагу до свого нового продукту заявою про автомобіль нового покоління. Єдине дійсно нове тут – це дизайн оптики і простір між фарами, які можуть нагадувати (наскільки можливо) людський погляд.
Панель з 967 світлодіодів, розташована між фарами і отримала назву “Світлова хмара”, невидима, коли не активована, але може відображати різноманітну інформацію для водія, таку як погодний прогноз або зображення сакури. Крім того, Volkswagen ID. Code має “розумні вікна” з цифровим аватаром, який може спілкуватися з водієм під час наближення.
Цей рівень автономності передбачає можливість спілкування між автомобілями та їхніми пасажирами, включаючи водія, через певні комунікаційні засоби.
Салон цього автомобіля має концептуальний дизайн з можливістю широкого розміщення сидінь. Однак його особливість полягає в наявності розмовляючого аватара на проекційному дисплеї.
“ID. Code демонструє майбутнє Volkswagen у Китаї: новий дизайн, передові технології і унікальний досвід бренду, спеціально розроблені для задоволення потреб і побажань наших клієнтів у Китаї. Разом з нашими партнерами ми відкриваємо нову еру мобільності в Китаї”, – відзначив Томас Шефер, голова Volkswagen.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не дивлячись на поширену думку, головними винуватцями автомобільних пожеж сьогодні є не електрокари. Офіційна статистика…
В Україні дорожні знаки постійно оновлюються, але вони переважно червоного, білого або синього кольорів. При…
Японський преміальний автобренд Lexus має великі проблеми із залученням молодої аудиторії. Такого висновку дійшли аналітики…
Німецький автоклуб ADAC провів власне дослідження, спрямоване на порівняння надійності електромобілів та машин з ДВЗ.…
Японський автовиробник Mazda офіційно підтвердив, що її новий двороторний двигун уже практично готовий до серійного…
Набуття чинності нового закону про обов'язкове страхування автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) призвело до значного подорожчання послуг…