Categories: Автоновини

Компанія Volkswagen представила кросовер нової ери: що відомо про новинку

Компанія Volkswagen, розуміючи важливість китайського авторинку для свого бізнесу, віддячила клієнтам з Китаю, представивши концепцію кросовера ID. Code зі слоганом “у Китаї та для Китаю”.

В основному, Volkswagen зацікавив увагу до свого нового продукту заявою про автомобіль нового покоління. Єдине дійсно нове тут – це дизайн оптики і простір між фарами, які можуть нагадувати (наскільки можливо) людський погляд.

Панель з 967 світлодіодів, розташована між фарами і отримала назву “Світлова хмара”, невидима, коли не активована, але може відображати різноманітну інформацію для водія, таку як погодний прогноз або зображення сакури. Крім того, Volkswagen ID. Code має “розумні вікна” з цифровим аватаром, який може спілкуватися з водієм під час наближення.

Цей рівень автономності передбачає можливість спілкування між автомобілями та їхніми пасажирами, включаючи водія, через певні комунікаційні засоби.

Салон цього автомобіля має концептуальний дизайн з можливістю широкого розміщення сидінь. Однак його особливість полягає в наявності розмовляючого аватара на проекційному дисплеї.

“ID. Code демонструє майбутнє Volkswagen у Китаї: новий дизайн, передові технології і унікальний досвід бренду, спеціально розроблені для задоволення потреб і побажань наших клієнтів у Китаї. Разом з нашими партнерами ми відкриваємо нову еру мобільності в Китаї”, – відзначив Томас Шефер, голова Volkswagen.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Share
автор
Vladislava

Recent Posts

Що робити, якщо загорівся автомобіль: нові реалії пожежної безпеки

Не дивлячись на поширену думку, головними винуватцями автомобільних пожеж сьогодні є не електрокари. Офіційна статистика…

1 годину ago

Новий біло-зелений знак із велосипедом: що він означає для автомобілістів

В Україні дорожні знаки постійно оновлюються, але вони переважно червоного, білого або синього кольорів. При…

2 години ago

Бренд для старперів: чому молодь не купує автомобілі Lexus

Японський преміальний автобренд Lexus має великі проблеми із залученням молодої аудиторії. Такого висновку дійшли аналітики…

3 години ago

Електромобілі ламаються удвічі рідше за авто з ДВЗ, але мають одну істотну вразливість

Німецький автоклуб ADAC провів власне дослідження, спрямоване на порівняння надійності електромобілів та машин з ДВЗ.…

4 години ago

Mazda готова повернути роторний двигун у свої авто: все впирається в гроші

Японський автовиробник Mazda офіційно підтвердив, що її новий двороторний двигун уже практично готовий до серійного…

5 години ago

В Україні вдвічі злетіли ціни на одну обов’язкову послугу для водіїв

Набуття чинності нового закону про обов'язкове страхування автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) призвело до значного подорожчання послуг…

6 години ago