Компанія Volkswagen, розуміючи важливість китайського авторинку для свого бізнесу, віддячила клієнтам з Китаю, представивши концепцію кросовера ID. Code зі слоганом “у Китаї та для Китаю”.
В основному, Volkswagen зацікавив увагу до свого нового продукту заявою про автомобіль нового покоління. Єдине дійсно нове тут – це дизайн оптики і простір між фарами, які можуть нагадувати (наскільки можливо) людський погляд.
Панель з 967 світлодіодів, розташована між фарами і отримала назву “Світлова хмара”, невидима, коли не активована, але може відображати різноманітну інформацію для водія, таку як погодний прогноз або зображення сакури. Крім того, Volkswagen ID. Code має “розумні вікна” з цифровим аватаром, який може спілкуватися з водієм під час наближення.
Цей рівень автономності передбачає можливість спілкування між автомобілями та їхніми пасажирами, включаючи водія, через певні комунікаційні засоби.
Салон цього автомобіля має концептуальний дизайн з можливістю широкого розміщення сидінь. Однак його особливість полягає в наявності розмовляючого аватара на проекційному дисплеї.
“ID. Code демонструє майбутнє Volkswagen у Китаї: новий дизайн, передові технології і унікальний досвід бренду, спеціально розроблені для задоволення потреб і побажань наших клієнтів у Китаї. Разом з нашими партнерами ми відкриваємо нову еру мобільності в Китаї”, – відзначив Томас Шефер, голова Volkswagen.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…