Categories: Автоновини

Криза на ринку пального: найбільша мережа АЗС в Україні залишилась без пального

У найбільшій мережі АЗС України, відомій під брендом “Приват”, ситуація з паливом стає дедалі більш критичною. Після нещодавньої націоналізації обсяг пального на станціях істотно зменшився, і на даний момент лише частина заправок продовжує свою роботу. Наразі більшість АЗС залишилися без пального, що викликає стурбованість серед споживачів.

Дані моніторингу говорять про серйозні проблеми

Згідно з інформацією, наданою enkorr.ua, ситуація виглядає досить тривожно. Мережа “Приват” на сьогоднішній день страждає від нестачі дизельного пального, яке зникло з продажу ще 3 січня. На самоті бензин марки А-92 доступний лише на 28% АЗС, а А-95 — лише на 12%. Покупці стикаються з труднощами спроби придбати пальне через додаток, при цьому ціни на заправках залишаються невідомими, оскільки стелі з цінами вимкнені.

Поточна ситуація на АЗС

Актуальна інформація на 10 січня свідчить, що ситуація погіршилася: бензин марки А-92 доступний лише на 18% АЗС, а А-95 — на 5%. У наявності на працюючих станціях часто лише одна марка пального, причому купити його можна тільки за талонами або картками. Більше того, у західних областях країни зосереджено найбільшу кількість станцій, що пропонують пальне, хоча їхня кількість залишається невеликою.

Причини кризи в мережі АЗС

Занепад “Привату” почався восени 2022 року, коли компанія втратила контроль над “Укрнафтою” та “Укртатнафтою”. Це призвело до значного скорочення кількості працюючих станцій — раніше компанія контролювала більш ніж 1 600 АЗС, що становило понад 25% всього ринку. Вже тоді почали надходити перші тривожні сигнали про труднощі з постачанням пального та зниженням цін на дизель, що, за словами фахівців, могло бути спробою залучити обігові кошти.

Ситуація стає все більш напруженою не лише для споживачів, але й для самого бізнесу мережі. Невизначеність та брак пального можуть призвести до ще більше серйозних наслідків у найближчому майбутньому.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago