Машини якого автобренду водії відмовляються купувати повторно: названі причини
Infiniti, що є люксом брендом у портфоліо корпорації Nissan Motor, колись вважався втіленням розкоші та надійності. Однак зараз він опинився на нижніх сходинках списку авторитетного агентства Consumer Reports за рівнем задоволеності клієнтів. Експерти пов’язують це падіння репутації з кількома причинами.
Низька надійність:
Низька надійність є важливою причиною, чому Infiniti втрачає свою привабливість для покупців. Клієнти хочуть бути впевнені, що їхні автомобілі прослужать довго і без серйозних проблем. Проте Consumer Reports вказує на середній рівень надійності у моделей Infiniti, що може підірвати довіру покупців. Проблеми з надійністю можуть значно вплинути на репутацію бренду та задоволеність клієнтів.
Проблеми з технологіями:
У світі де технології швидко змінюються,
недоліки в інноваціях можуть суттєво вплинути на сприйняття бренду. Infiniti має проблеми з технологіями, які або не працюють належним чином, або не відповідають стандартам конкурентів. Це може негативно позначитися на рівні задоволеності клієнтів, особливо серед тих, хто очікує від бренду лідерства в інноваціях і технологіях.
Недостатня відповідність очікуванням у сфері комфорту і якості:
Покупці очікують від автомобілів не лише високої продуктивності та надійності, але й комфорту та якості. Недостатня відповідність цим очікуванням може призвести до зниження рівня задоволеності клієнтів. У випадку Infiniti, проблеми забезпечення високого рівня комфорту та якості в їхніх автомобілях суттєво позначилися на загальному сприйнятті бренду серед клієнтів.
У рейтингах Infiniti зараз допомагають високі бали в дорожніх тестах. Нові моделі показують чудові результати на стенді, пропонуючи клієнтам високоякісні технічні характеристики за доступну ціну.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!