“Маск збожеволів”: Kia висміяла власника Tesla у своїй новій маркетинговій кампанії
Південнокорейський автовиробник Kia запустив у Європі провокаційну рекламну кампанію для свого нового електромобіля Kia EV3. В офіційному акаунті норвезького представництва компанії з’явилося фото новинки з наклейкою «Я купив це після того, як Ілон збожеволів». Таким чином відомий конкурент Tesla іронічно підхопив популярний «антимасковський» тренд власників американських електрокарів, повідомляє «SUV News».
Агресивний маркетинг і боротьба за ринок
Рекламна кампанія стартувала на початку березня і поширюється через соціальні мережі та великі норвезькі друковані видання. Європейський ринок електромобілів продовжує зростати, і Kia явно прагне привернути колишніх власників Tesla, пропонуючи більш доступну альтернативу. Норвегія і зовсім є світовим лідером за темпами електрифікації транспорту. Тому для виробників електрокарів місцевий ринок є одним з найкращих.
Запуск кампанії збігся з нестабільною ситуацією на фондовому ринку для Tesla. За останні сім тижнів акції компанії безперервно знижувалися в ціні, закрившись на позначці $270,48 (≈11 230 грн) у п’ятницю. За останній час компанія Маска втратила понад 150 млрд доларів капіталізації. При цьому скандальні витівки мільярдера не обіцяють його бренду нічого хорошого в майбутньому. Європейці масово бойкотують продукцію Tesla і в деяких країнах продажі за останній час впали майже до 80%.
Kia EV3 – альтернатива Tesla?
Kia представила EV3 в Європі в листопаді 2024 року. Автомобіль має запас ходу до 603 км на одному заряді і стартову ціну €36 000 (≈1,55 млн грн) у Німеччині. Це робить його привабливою альтернативою для споживачів, які шукають доступний електромобіль з великим пробігом.
Крім того, Kia оголосила про плани надання своїм клієнтам доступу до мережі Tesla Supercharger у Північній Америці вже в березні 2025 року. Моделі EV6 і EV9 повинні були отримати можливість використовувати зарядні станції Tesla ще в січні через адаптери NACS-CCS1, які, за заявою компанії, повністю відповідають вимогам Tesla.
Культура «анти-Ілона»
Після того, як Ілон Маск увійшов до команди новообраного президента США Дональда Трампа і активно вплутався в політику, він почав видавати одну за одною скандальні заяви, зокрема про Україну та Європу. То він публічно «зігує», то підтримує ультраправих на виборах у Німеччині, то ображає президента України Володимира Зеленського та прем’єра Канади Джастіна Трюдо. Після цього власники електрокарів Tesla почали клеїти на свої автівки наклейки «Я купив це до того, як Маск збожеволів», щоб дистанціюватись від скандального міль’ярдера. Це у підсумку і стало приводом для жарту Kia.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!