Mazda змінила логотип вперше за 28 років: що зміниться у дизайні
Японська компанія Mazda зробила несподіване оновлення: вперше за 28 років вона представила новий логотип, обравши більш спрощений і плоский дизайн. Про це пише Carscoops.
Хоча офіційна презентація нової емблеми ще не відбулась, кілька японських новинних агентств, зокрема Nikkei, підтверджують, що зміни вже реалізовані. Очікується, що компанія опублікує офіційну заяву сьогодні, 29 січня, а сама презентація може бути приурочена до 105-річчя Mazda, яке відзначається 30 січня.
Існують чутки, що новий логотип може співіснувати з попереднім дизайном, в залежності від контексту його використання. Це відкриває більше можливостей для бренду в нових продуктах та рекламних кампаніях.
Нагадаємо, що новий логотип вперше з’явився у мережі в липні 2024 року, коли Mazda зареєструвала його як торгову марку в Патентному відомстві Японії. Хоча новий логотип позбавлений металевої текстури та гострих країв, він все ще зберігає свою впізнаваність.
Компанія Mazda була заснована наприкінці 1920 року, але свій перший автомобіль — триколісну вантажівку — вона випустила лише у 1931 році. Легковий автомобіль Mazda R360 Coupe з’явився на світ у 1960 році, і відтоді бренд завоював серця автомобілістів по всьому світу.
Отже, новий логотип — це не лише естетичне оновлення, а й важливий крок у розвитку бренду, який продовжує адаптуватися до викликів сучасності.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!