Легендарний бренд McLaren, орієнтований на випуск спортивних автомобілів, виявився безсилим перед обличчям популярності кросоверів. Як пише Motorbiscuit, нове керівництво компанії має намір кардинально переглянути модельний ряд марки.
Як відомо, у 2023 році контрольний пакет акцій McLaren придбав інвестиційний фонд CYVN Holdings з Абу-Дабі. Нові власники хочуть об’єднати McLaren із британським стартапом Forseven, що орієнтований на розробці та виробництві електромобілів. Фактична мета цього злиття – запуск виробництва електричних кросоверів і седанів під культовим брендом.
Подібні зміни назрівали вже давно і колишнє керівництво McLaren лише відстрочувало неминуче. На тлі посилення екологічних норм, падіння маржі на суперкари і зростання попиту на високопродуктивні кросовери у McLaren просто не було іншого вибору, окрім як наслідувати приклад Porsche, Lamborghini, Ferrari, Aston Martin і Lotus.
Не варто забувати, що виробництво суперкарів пов’язане з величезними витратами. А масовий випуск кросоверів сьогодні – це гарантоване джерело доходу. Виробники спортивних авто вже давно засвоїли цей урок – якщо ви хочете розвиватися і зберегти себе в новому світі, вам доведеться адаптуватися.
Частина шанувальників сприймає чутки про революцію в McLaren як зраду. Довгий час бренд уособлював собою чисту динаміку, бездоганну керованість і технологічний авангард. Багато хто боїться, що на тлі прийдешніх змін легендарна марка може втратити свою ідентичність.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…