Дещо змінено зовнішність і салон: решітка і герб AMG на капоті, світловий підпис для фар і задніх ліхтарів, кермо AMG Performance у стандартній комплектації, мультимедійна система MBUX із розширеним спектром послуг.
Mercedes-AMG оновлює компактний позашляховик Performance GLA 45 S 4MATIC+ з візуальними та технічними інноваціями для екстер’єру та інтер’єру.
Головною відмінною рисою новинки є новий передній фартух і герб AMG на капоті. Світлодіодна розробка зараз для всієї системи освітлення. Новий світловий підпис для фар і задніх ліхтарів надає тонкі візуальні акценти. Головні фари MULTIBEAM LED доступні як опція.
Якщо дивитися збоку, розширення колісних арок підкреслюють потужний характер автомобіля. Ці компоненти тепер пофарбовані в колір кузова (на попередній моделі вони були чорними). 20-дюймові колеса і червоні гальмівні супорти стандартні. Ззаду кругла подвійна окантовка вихлопної труби та спойлер на даху показують, що це потужна версія сімейства GLA.
У стандартній комплектації інтер’єр оснащений кермом AMG Performance останнього покоління. Кнопки на кермі AMG виділяються яскравими дисплеями та інтуїтивно зрозумілою логікою управління. За допомогою кнопок водій керує найважливішими функціями, а також усіма програмами водіння. Завдяки новому спеціальному дизайну екрана AMG і розширеному спектру функцій інформаційно-розважальна система MBUX стала ще потужнішою, ніж раніше. Завдяки Apple CarPlay та Android Auto смартфони можуть бездротово взаємодіяти з автомобілем. Вища потужність зарядки USB та додатковий порт USB-C покращують підключення.
Нові чохли для оббивки стандартних спортивних сидінь або опціональних сидінь AMG Performance надають інтер’єру сучасного вигляду.
З потужністю 310 кВт (421 к.с.) GLA 45 S 4MATIC+ отримав потужний двигун. Компактний позашляховик розганяється з місця до 100 км/год за 4,3 секунди. Максимальна швидкість зафіксована на рівні 270 км/год. Потужність передається через восьмиступінчасту коробку передач із подвійним зчепленням AMG SPEEDSHIFT DCT.
Коробка передач заднього моста забезпечена двома багатодисковими муфтами з електронним управлінням, кожна з яких з’єднана з приводним валом на задній осі. Ця конструкція означає, що потужність двигуна розподіляється не тільки змінним чином між передньою і задньою осями, а й вибірково між лівим і правим задніми колесами.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…