Дещо змінено зовнішність і салон: решітка і герб AMG на капоті, світловий підпис для фар і задніх ліхтарів, кермо AMG Performance у стандартній комплектації, мультимедійна система MBUX із розширеним спектром послуг.
Mercedes-AMG оновлює компактний позашляховик Performance GLA 45 S 4MATIC+ з візуальними та технічними інноваціями для екстер’єру та інтер’єру.
Головною відмінною рисою новинки є новий передній фартух і герб AMG на капоті. Світлодіодна розробка зараз для всієї системи освітлення. Новий світловий підпис для фар і задніх ліхтарів надає тонкі візуальні акценти. Головні фари MULTIBEAM LED доступні як опція.
Якщо дивитися збоку, розширення колісних арок підкреслюють потужний характер автомобіля. Ці компоненти тепер пофарбовані в колір кузова (на попередній моделі вони були чорними). 20-дюймові колеса і червоні гальмівні супорти стандартні. Ззаду кругла подвійна окантовка вихлопної труби та спойлер на даху показують, що це потужна версія сімейства GLA.
У стандартній комплектації інтер’єр оснащений кермом AMG Performance останнього покоління. Кнопки на кермі AMG виділяються яскравими дисплеями та інтуїтивно зрозумілою логікою управління. За допомогою кнопок водій керує найважливішими функціями, а також усіма програмами водіння. Завдяки новому спеціальному дизайну екрана AMG і розширеному спектру функцій інформаційно-розважальна система MBUX стала ще потужнішою, ніж раніше. Завдяки Apple CarPlay та Android Auto смартфони можуть бездротово взаємодіяти з автомобілем. Вища потужність зарядки USB та додатковий порт USB-C покращують підключення.
Нові чохли для оббивки стандартних спортивних сидінь або опціональних сидінь AMG Performance надають інтер’єру сучасного вигляду.
З потужністю 310 кВт (421 к.с.) GLA 45 S 4MATIC+ отримав потужний двигун. Компактний позашляховик розганяється з місця до 100 км/год за 4,3 секунди. Максимальна швидкість зафіксована на рівні 270 км/год. Потужність передається через восьмиступінчасту коробку передач із подвійним зчепленням AMG SPEEDSHIFT DCT.
Коробка передач заднього моста забезпечена двома багатодисковими муфтами з електронним управлінням, кожна з яких з’єднана з приводним валом на задній осі. Ця конструкція означає, що потужність двигуна розподіляється не тільки змінним чином між передньою і задньою осями, а й вибірково між лівим і правим задніми колесами.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…