Минуло вісім років з моменту прем’єри Mercedes-Benz G550 4×4². Видання CarBuzz стверджує, що до сьогоднішнього дня ця модель залишається найрадикальнішим серійним позашляховиком в історії німецького бренду.
Автомобіль побудований на базі рамної платформи класичного G-Wagen, але з колісною формулою 4×4 і портальними мостами від військового Unimog. Це дало змогу позашляховику отримати рекордний для серійної моделі кліренс у 437 мм, кут в’їзду 51,6°, бродохідність 1 метр, а також встановити на автомобіль широченну позашляхову шину Pirelli Scorpion висотою 66 см.
У рух Mercedes-Benz G550 4×4² приводить V8 бітурбований 416-сильний двигун із 610 Нм крутного моменту. Потужна силова установка дає змогу розганяти майже 3-тонного монстра до 100 км/год лише за 6,1 секунди. Однак у цього інженерного дива є і своя ціна. Середня витрата палива тут становить 21,4 л на 100 км, а вартість моделі оцінюється в суму від 9,4 млн грн.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…