Минуло вісім років з моменту прем’єри Mercedes-Benz G550 4×4². Видання CarBuzz стверджує, що до сьогоднішнього дня ця модель залишається найрадикальнішим серійним позашляховиком в історії німецького бренду.
Автомобіль побудований на базі рамної платформи класичного G-Wagen, але з колісною формулою 4×4 і портальними мостами від військового Unimog. Це дало змогу позашляховику отримати рекордний для серійної моделі кліренс у 437 мм, кут в’їзду 51,6°, бродохідність 1 метр, а також встановити на автомобіль широченну позашляхову шину Pirelli Scorpion висотою 66 см.
У рух Mercedes-Benz G550 4×4² приводить V8 бітурбований 416-сильний двигун із 610 Нм крутного моменту. Потужна силова установка дає змогу розганяти майже 3-тонного монстра до 100 км/год лише за 6,1 секунди. Однак у цього інженерного дива є і своя ціна. Середня витрата палива тут становить 21,4 л на 100 км, а вартість моделі оцінюється в суму від 9,4 млн грн.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…