Минуло вісім років з моменту прем’єри Mercedes-Benz G550 4×4². Видання CarBuzz стверджує, що до сьогоднішнього дня ця модель залишається найрадикальнішим серійним позашляховиком в історії німецького бренду.
Автомобіль побудований на базі рамної платформи класичного G-Wagen, але з колісною формулою 4×4 і портальними мостами від військового Unimog. Це дало змогу позашляховику отримати рекордний для серійної моделі кліренс у 437 мм, кут в’їзду 51,6°, бродохідність 1 метр, а також встановити на автомобіль широченну позашляхову шину Pirelli Scorpion висотою 66 см.
У рух Mercedes-Benz G550 4×4² приводить V8 бітурбований 416-сильний двигун із 610 Нм крутного моменту. Потужна силова установка дає змогу розганяти майже 3-тонного монстра до 100 км/год лише за 6,1 секунди. Однак у цього інженерного дива є і своя ціна. Середня витрата палива тут становить 21,4 л на 100 км, а вартість моделі оцінюється в суму від 9,4 млн грн.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
З наближенням літа українським автомобілістам варто задуматися про правильну експлуатацію своїх транспортних засобів в екстремальних…
Як відомо, Правила дорожнього руху (ПДР) України містять вичерпний перелік місць, де українським водіям заборонено…
Досить часто під час зупинки автомобіля поліцією від патрульних можна почути запитання «Куди ви прямуєте?».…
В Україні щодня о 9:00 проводиться загальнонаціональна хвилина мовчання на вшанування пам'яті загиблих внаслідок російської…
Автоматична трансмісія стала справжнім благом для автомобілістів, зробивши процес керування автомобілем простішим і зручнішим. Водночас…
Сьогодні на українських АЗС все частіше можна зустріти так зване «преміальне» високооктанове пальне, яке багато…