Mercedes-Benz зробить свої автомобілі доступнішими: нова стратегія компанії
Mercedes-Benz змінює свою стратегію на американському ринку, фокусуючись на більш доступних моделях у 2024 році, вони сподіваються продати понад 300 000 автомобілів. Компанія планує випустити 25 нових та оновлених моделей, включаючи оновлений E-Class. Цей крок відповідає на зростаючі відсоткові ставки за автокредитами, які створюють тиск навіть на багатих клієнтів і дилерів.
Вони планують представити нові моделі, такі як новий E-Class, купе та кабріолет CLE, а також гібридний кросовер GLC. Крім того, компанія скоротить акцент на електромобілях, збільшивши пропозицію автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння та гібридних моделей, оскільки попит на електрокари уповільнюється.
На зустрічі дилерів у Лас-Вегасі було оголошено, що у 2024 році Mercedes-Benz зосередиться на моделях, які продаються швидше. Це рішення спрямоване на розширення асортименту автомобілів і підвищення доступності, що, за словами директора з аналітики Edmunds Івана Друрі, зробить Mercedes більш привабливим на ринку.
У 2024 році Mercedes очікує, що їхні продажі в США зростуть значно. Торік вони продали 282 229 дорогих автомобілів у США, але це на 1,6% менше, ніж у попередньому році.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!