Мовчи або плати: Tesla влаштувала полювання за своїми критиками в Китаї

Американський автовиробник Tesla розгорнув у Китаї масштабну кампанію з переслідування своїх критиків, пише агентство Associated Press. Журналісти з’ясували, що компанія Ілона Маска, користуючись прихильністю місцевої влади, успішно веде справжнє «полювання» на власних клієнтів і журналістів, які критикують якість продукції бренду.

Незважаючи на те, що публічно Ілон Маск позиціонує себе як запеклий прихильник свободи слова і відкритий для критики бізнесмен, всередині Tesla панує справжній авторитаризм. Дочірнє підприємство компанії в Китаї, як пише ЗМІ, оголосило війну будь-кому, хто наважиться публічно критикувати продукцію бренду. Associated Press виявило понад 80 прикладів подібних дій проти журналістів і клієнтів Tesla.

CBS News з’ясувало, що представники Tesla подають до суду на тих китайців, які публічно говорять про проблеми з електрокарами бренду. Зокрема, подібні випадки були, коли хтось із клієнтів скаржився на відмову гальм або інші механічні проблеми.

Журналісти вважають, що Ілон Маск домовився з китайською владою, щоб вона не тільки не перешкоджала його полюванню на критиків, а й активно сприяла йому. Джерела повідомляють, що переважна більшість судових позовів до клієнтів і журналістів задовольняються без зайвих питань. Причому, суми компенсацій, які критики Tesla повинні виплатити за свої слова, обчислюються десятками тисяч доларів.

Зазначається, що таким чином компанія намагається змусити критиків замовкнути і обмежити свою відповідальність за можливі дефекти. Судові приписи зазвичай містять вимогу публічно вибачиться перед Tesla і зобов’язання надалі не критикувати її продукцію. Місцеві журналісти також підтверджують, що в китайських ЗМІ існує негласне правило не писати погано про Tesla і Маска, щоб не мати проблем.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також