Categories: Автоновини

На українських водіїв чекає неприємний сюрприз: МВС почало скасовувати протоколи техогляду

Сервісні центри Міністерства внутрішніх справ з 1 липня 2025 року надають особливу увагу виконанню оновлених норм обов’язкового технічного контролю. За даними “Економічної правди”, у разі виявлення порушень чинних вимог протокол техогляду буде анульовано, а власник транспортного засобу – офіційно повідомлений про це.

Що змінилося в процесі техогляду

Найважливішим нововведенням стало обов’язкове фото- та відеоспостереження за процедурою техконтролю. Кожний пункт огляду має бути обладнаний не менше ніж двома камерами, які фіксують усі етапи перевірки. Такий механізм запроваджено для підвищення прозорості та викорінення випадків фіктивного оформлення.

«Ми прагнемо виключити номінальний техогляд, коли перевірку можна було формально «провести» за допомогою фотошопу або скороченого набору вимірювань. Завдяки відеофіксації увесь процес буде під суворим контролем», – підкреслив заступник начальника Головного сервісного центру МВС Павло Сорока.

Фото: Сервісний центр МВС

Основні вимоги до фото-/відеофіксації 

  • Кадр із транспортним засобом має заповнювати принаймні 70 % площі зображення.
  • На фото й відео обов’язково відображаються точні дата та час, які мають співпадати з моментом оформлення протоколу.
  • Світлини повинні бути чіткими, з достатнім освітленням і без затемнених ділянок.
Фото: Сервісний центр МВС

У випадку недотримання цих правил (наприклад, невідповідність дати чи відсутність частини відеозапису) до пунктів техконтролю застосовують штраф у розмірі 1 400 гривень.

Наразі по країні працює близько 800 пунктів технічного огляду, оснащених необхідним обладнанням для передачі відео- й фотоматеріалів до регіональних сервісних центрів МВС. Це має значно знизити ризики зловживань і підвищити довіру автовласників.

Тож водіям варто бути готовими: невідповідність вимогам може перетворитися не лише на втрату часу, а й на додаткові витрати.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

13 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago