Найбільший позашляховик Toyota отримав цікаву версію
Нова модифікація Toyota Sequoia AT37 представлена з вражаючими позашляховими шинами та вдосконаленим захистом днища. Підвіску автомобіля посилили, а відстань від землі збільшили до 256 мм.
2023 рік приніс новину для Toyota Sequoia у вигляді моделі AT37, спеціально адаптованої для важкого бездоріжжя. Згідно з інформацією, яка надходить з сайту Arctic Trucks, ісландське ательє, відоме своєю експертизою в галузі позашляхових транспортних засобів, взяло на себе тюнінг Toyota Sequoia. Базовою моделлю стала версія TRD Pro, вже вирізняючись від заводу підвищеною прохідністю, але тепер отримала ще більше екстремальних змін. Вартість пакету модифікацій оцінюється в $15 000.
Кліренс автомобіля Toyota Sequoia зріс з 231 мм до вражаючих 256 мм. Кут в’їзду збільшено до 26°, а з’їзду — до 30°. Для забезпечення додаткового захисту днища встановлено спеціальні елементи, а також доступна опція встановлення лебідки та шноркеля для подолання водних перешкод.
Особливістю стали величезні бездоріжжями 37-дюймові шини, що вимагали розширення колісних арок та встановлення збільшених бризковиків. Підвіску позашляховика також посилили.
Toyota Sequoia AT37 обладнана стандартною гібридною системою i-Force. 3,5-літровий V6 твін-турбо та електромотор в сумі розвивають 443 к.с. Повний привід доповнено понижувальною передачею та набором режимів для різних типів бездоріжжя.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!