Навіщо в автомобілі потрібна четверта педаль
У більшості автомобілів є дві або три педалі – для газу, гальма і зчеплення. Але в деяких моделях є ще одна педаль, яка використовується для включення механічного гальма стоянки, відомого як “ножник”.
Педаль “ножник” часто зустрічається в автомобілях з автоматичною коробкою передач, оскільки там немає педалі зчеплення. На машинах з механічною коробкою передач педаль ручного гальма також іноді використовується, але рідше. Ця педаль зазвичай розташована біля місця для відпочинку ноги водія, трохи віддалено від основних педалей. Це зроблено для зручності та для того, щоб уникнути помилкового натискання під час керування автомобілем.
Механічне гальмо стоянки складається з декількох частин: рукоятки для розблокування, троса, який з’єднує рукоятку з педаллю, маленької педалі “ножник”, другого троса до механізму гальма стоянки і самого механізму, який затягує гальмівні колодки. Щоб поставити машину на ручник, треба просто натиснути ногою на педаль.
Педаль ручного гальма “ножник” найчастіше зустрічається в автомобілях виробництва Північної Америки та Японії, особливо в моделях з керуванням праворуч. У Європі також деякий час вона використовувалася в Mercedes-Benz. Проте зараз стається перехід до більш сучасного електронного гальма стоянки.
Електронна система гальма стоянки має декілька переваг. Вона дозволяє ефективніше гальмувати у випадку надзвичайної ситуації, оскільки інтегрується з загальною системою гальмування. Також вона може утримувати автомобіль на підйомі без участі водія і займає менше місця в салоні, оскільки не потребує окремих тяг і тросів. Крім того, електронна система гарантує правильний рівень затискання гальм у будь-якій ситуації, уникнувши надмірного або недостатнього затягування.
Можна сказати, що в майбутньому гальма стоянки в автомобілях будуть в основному електронними. Це дозволить впроваджувати нові можливості і підвищить рівень безпеки автомобілів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!