Популярний кросовер Renault Duster завоював серця українських водіїв завдяки своїм численним позитивним характеристикам. Проте, як у будь-якому автомобілі, існують певні недоліки, які можуть викликати незручності для власників.
Фахівці звертають увагу на одну конкретну модифікацію Renault Duster, яка може викликати деякі проблеми під час експлуатації. Мова йде про версію з 4-ступінчастою гідравлічною автоматичною коробкою передач (АКПП). У моделях з переднім приводом ця коробка має позначення DP2, у повнопривідних – DP8.
Зауважується, що ця типова трансмісія серйозно впливає на продуктивність двигуна автомобіля, що негативно впливає на його динаміку та витрату пального. У деяких випадках різниця в споживанні пального може сягати до 4 літрів на 100 кілометрів. Крім того, фахівці підкреслюють, що коробки DP2 і DP8 схильні до частих перегрівів, а їх соленоїди мають обмежений ресурс.
Ремонт трансмісії Renault Duster може виявитися доволі витратним для власника. Варто також зазначити, що навіть після проведення ремонтних робіт, існує певна ймовірність повторення проблеми.
Таким чином, при придбанні Renault Duster важливо враховувати особливості конкретної модифікації та докладно вивчити можливі недоліки, щоб уникнути неприємних сюрпризів під час експлуатації цього автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
У червні автомобілі з традиційними двигунами зайняли понад 61% українського ринку нових легковиків, тоді як…
Кожен український водій має право самостійно вибирати свій одяг, це особисте рішення, в яке ніхто…
Під час поїздок за місто водії можуть зустріти диких тварин, що може бути небезпечним для…
В Україні змінять водійські права та правила складання іспиту на їх отримання. Кабінет міністрів України…
Система керування авто, особливо рульова, важлива для безпечного керування. Проблеми з рулем можуть сильно вплинути…
Українські водії часто не встигають стежити за останніми змінами в законодавстві щодо експлуатації автомобілів і…