Популярний кросовер Renault Duster завоював серця українських водіїв завдяки своїм численним позитивним характеристикам. Проте, як у будь-якому автомобілі, існують певні недоліки, які можуть викликати незручності для власників.
Фахівці звертають увагу на одну конкретну модифікацію Renault Duster, яка може викликати деякі проблеми під час експлуатації. Мова йде про версію з 4-ступінчастою гідравлічною автоматичною коробкою передач (АКПП). У моделях з переднім приводом ця коробка має позначення DP2, у повнопривідних – DP8.
Зауважується, що ця типова трансмісія серйозно впливає на продуктивність двигуна автомобіля, що негативно впливає на його динаміку та витрату пального. У деяких випадках різниця в споживанні пального може сягати до 4 літрів на 100 кілометрів. Крім того, фахівці підкреслюють, що коробки DP2 і DP8 схильні до частих перегрівів, а їх соленоїди мають обмежений ресурс.
Ремонт трансмісії Renault Duster може виявитися доволі витратним для власника. Варто також зазначити, що навіть після проведення ремонтних робіт, існує певна ймовірність повторення проблеми.
Таким чином, при придбанні Renault Duster важливо враховувати особливості конкретної модифікації та докладно вивчити можливі недоліки, щоб уникнути неприємних сюрпризів під час експлуатації цього автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…