Переваги переднього приводу
- Спрощення конструкції. Знизилася вартість виробництва і зменшилася трудомісткість обслуговування автомобілів. Саме передній привід зробив особистий транспорт масовим і доступним широкому загалу.
- Зменшення маси. Інженерам вдалося відмовитися від громіздких і важких карданних валів. Завдяки цьому покращилися динамічні показники та знизилася витрата палива.
- Збільшення корисного об’єму. Оскільки всі компоненти трансмісії зосереджені попереду, можна опустити лінію підлоги в салоні, звільнивши місце над головою. Крім того, на задню вісь припадає менше навантаження, тому її вантажопідйомність збільшується.
- Підвищення прохідності. Основна маса автомобіля припадає на ведучі колеса. Завдяки цьому збільшується площа плями контакту, зменшується ймовірність відриву від дороги та пробуксовки.
- Передбачувана поведінка машини. Оскільки провідні колеса завжди навантажені, ймовірність заносу на мокрій або брудній дорозі зменшується. Це особливо важливо для новачків.
Недоліки переднього приводу
- Складна схема виходу із заносу. Коли ми втрачаємо керування над автомобілем, то інстинктивно б’ємо по педалі гальма. У передньопривідних моделях це посилює проблему. Правильно повернути кермо в бік заносу і натиснути педаль газу. Щоб вчасно згадати про це в екстреній ситуації, потрібне тренування.
- Пробуксовка на старті. Хоча передній привід стійкіший під час рівномірного руху, в момент різкого прискорення передні колеса розвантажуються і починають прослизати.
- Складність створення машини з рівномірним розподілом ваги між осями. У більшості передньопривідних машин до 60-70% маси припадає на передню вісь. Виняток – спортивні та преміальні автомобілі з більш рівномірним розважуванням.
- Збільшений радіус повороту. Оскільки керовані колеса пов’язані з силовим агрегатом, вони не можуть сильно зміщуватися щодо поздовжньої осі, через це погіршується маневреність.
- Обмеження за параметрами двигуна. У тісному підкапотному просторі передньопривідного автомобіля складно розмістити масивний мотор. Максимальна потужність серійних автомобілів із таким компонуванням – до 300 к.с.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!