Гірша аеродинаміка
Кросовери мають велику площу поперечного перерізу, а збільшений дорожній просвіт призводить до шкідливого вихроутворення під днищем. Це створює додатковий аеродинамічний опір під час руху на високих швидкостях. А отже, для пересування кросоверу потрібно більше потужності двигуна.
Більша маса
Навіть передньопривідний кросовер важчий за седан того ж класу. При цьому двигун – один і той самий, об’ємом 1,6 л, що збільшує навантаження і, відповідно, ймовірність перегріву.
Більші колеса
Що більший діаметр і маса колеса, то вищий у нього момент інерції. А отже, потрібна додаткова потужність, щоб його розкрутити. І, відповідно, тепла виділяється більше.
Вищі втрати
У повнопривідного кросовера за будь-якого режиму руху всі вали трансмісії обертаються постійно. Позашляховики зі схемою трансмісії part-time і муфтами, що відключають передні колеса перебувають у більш виграшному становищі.
Тому у кросовера, порівняно з легковим автомобілем, через розкручування додаткових шестерень і валів у трансмісії вищі втрати на тертя. А отже, двигуну доводиться працювати з підвищеним навантаженням.
Брудні радіатори та двигун
Якщо кросовер (нехай навіть іноді) забирається в бруд, радіатори та поверхня мотора можуть покриватися кіркою глини. Вона міцна, погано відмивається та ускладнює тепловідведення.
Тому власникам кросоверів слід особливо уважно слідкувати за чистотою радіаторів (системи охолодження та кондиціонера) і двигуна. І частіше їх мити.
Сітки в решітці радіатора
Багато власників кросоверів встановлюють сітки в решітки радіаторів не стільки для захисту від комах і каміння, скільки для краси. Але під час руху на високих швидкостях вони суттєво погіршують обдув радіаторів і силового агрегату. А це призводить до перегріву як двигуна, так і автомата або варіатора.
Масивні захисти знизу
Якщо захист силового агрегата встановлено заводом-виробником, то він не впливає згубно на тепловий режим мотора. Але якщо захист нештатний, охолодження двигуна та елементів трансмісії може виявитися недостатнім.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
В Україні поліція може зупиняти авто лише за певних підстав, перелік яких є в ст.…
Взимку замерзле лобове скло – справжня проблема для українських водіїв. Щоранку багато хто витрачає час…
Зимова експлуатація автомобіля сама по собі пов’язана з ризиками, а неправильні дії водія можуть лише…
Паркування в тісних умовах часто стає серйозним викликом для водіїв. Але є одна маловідома функція…
Деякі водіїв вважають, що за теплої погоди можна використовувати звичайну водопровідну воду як омивальну рідину…
На ринку є два типи колісних дисків: литі та штамповані. Литі виглядають естетично привабливо, тому…