Categories: Автоновини

Названо причини через які кросовери перегріваються більше за легкові авто

Гірша аеродинаміка

Кросовери мають велику площу поперечного перерізу, а збільшений дорожній просвіт призводить до шкідливого вихроутворення під днищем. Це створює додатковий аеродинамічний опір під час руху на високих швидкостях. А отже, для пересування кросоверу потрібно більше потужності двигуна.

Більша маса

Навіть передньопривідний кросовер важчий за седан того ж класу. При цьому двигун – один і той самий, об’ємом 1,6 л, що збільшує навантаження і, відповідно, ймовірність перегріву.

Більші колеса

Що більший діаметр і маса колеса, то вищий у нього момент інерції. А отже, потрібна додаткова потужність, щоб його розкрутити. І, відповідно, тепла виділяється більше.

Вищі втрати

У повнопривідного кросовера за будь-якого режиму руху всі вали трансмісії обертаються постійно. Позашляховики зі схемою трансмісії part-time і муфтами, що відключають передні колеса перебувають у більш виграшному становищі.

Тому у кросовера, порівняно з легковим автомобілем, через розкручування додаткових шестерень і валів у трансмісії вищі втрати на тертя. А отже, двигуну доводиться працювати з підвищеним навантаженням.

Брудні радіатори та двигун

Якщо кросовер (нехай навіть іноді) забирається в бруд, радіатори та поверхня мотора можуть покриватися кіркою глини. Вона міцна, погано відмивається та ускладнює тепловідведення.

Тому власникам кросоверів слід особливо уважно слідкувати за чистотою радіаторів (системи охолодження та кондиціонера) і двигуна. І частіше їх мити.

Сітки в решітці радіатора

Багато власників кросоверів встановлюють сітки в решітки радіаторів не стільки для захисту від комах і каміння, скільки для краси. Але під час руху на високих швидкостях вони суттєво погіршують обдув радіаторів і силового агрегату. А це призводить до перегріву як двигуна, так і автомата або варіатора.

Масивні захисти знизу

Якщо захист силового агрегата встановлено заводом-виробником, то він не впливає згубно на тепловий режим мотора. Але якщо захист нештатний, охолодження двигуна та елементів трансмісії може виявитися недостатнім.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

 

Валентина Вовк

Recent Posts

Безпідставна зупинка авто: юристи розповіли, як правильно реагувати водіям

В Україні поліція може зупиняти авто лише за певних підстав, перелік яких є в ст.…

57 хвилин ago

Як ефективно боротися з обмерзанням лобового скла: секрет ісландців

Взимку замерзле лобове скло – справжня проблема для українських водіїв. Щоранку багато хто витрачає час…

2 години ago

Як одна помилка може зруйнувати двигун взимку: порада для водіїв

Зимова експлуатація автомобіля сама по собі пов’язана з ризиками, а неправильні дії водія можуть лише…

6 години ago

Водіям розкрили маловідому кнопку в авто, яка значно полегшує паркування

Паркування в тісних умовах часто стає серйозним викликом для водіїв. Але є одна маловідома функція…

7 години ago

Чому категорично не можна заливати звичайну воду в бачок омивача автомобіля

Деякі водіїв вважають, що за теплої погоди можна використовувати звичайну водопровідну воду як омивальну рідину…

7 години ago

Чому варто вибирати штамповані диски для автомобіля взимку

На ринку є два типи колісних дисків: литі та штамповані. Литі виглядають естетично привабливо, тому…

8 години ago