Categories: Автоновини

Названо причини через які кросовери перегріваються більше за легкові авто

Гірша аеродинаміка

Кросовери мають велику площу поперечного перерізу, а збільшений дорожній просвіт призводить до шкідливого вихроутворення під днищем. Це створює додатковий аеродинамічний опір під час руху на високих швидкостях. А отже, для пересування кросоверу потрібно більше потужності двигуна.

Більша маса

Навіть передньопривідний кросовер важчий за седан того ж класу. При цьому двигун – один і той самий, об’ємом 1,6 л, що збільшує навантаження і, відповідно, ймовірність перегріву.

Більші колеса

Що більший діаметр і маса колеса, то вищий у нього момент інерції. А отже, потрібна додаткова потужність, щоб його розкрутити. І, відповідно, тепла виділяється більше.

Вищі втрати

У повнопривідного кросовера за будь-якого режиму руху всі вали трансмісії обертаються постійно. Позашляховики зі схемою трансмісії part-time і муфтами, що відключають передні колеса перебувають у більш виграшному становищі.

Тому у кросовера, порівняно з легковим автомобілем, через розкручування додаткових шестерень і валів у трансмісії вищі втрати на тертя. А отже, двигуну доводиться працювати з підвищеним навантаженням.

Брудні радіатори та двигун

Якщо кросовер (нехай навіть іноді) забирається в бруд, радіатори та поверхня мотора можуть покриватися кіркою глини. Вона міцна, погано відмивається та ускладнює тепловідведення.

Тому власникам кросоверів слід особливо уважно слідкувати за чистотою радіаторів (системи охолодження та кондиціонера) і двигуна. І частіше їх мити.

Сітки в решітці радіатора

Багато власників кросоверів встановлюють сітки в решітки радіаторів не стільки для захисту від комах і каміння, скільки для краси. Але під час руху на високих швидкостях вони суттєво погіршують обдув радіаторів і силового агрегату. А це призводить до перегріву як двигуна, так і автомата або варіатора.

Масивні захисти знизу

Якщо захист силового агрегата встановлено заводом-виробником, то він не впливає згубно на тепловий режим мотора. Але якщо захист нештатний, охолодження двигуна та елементів трансмісії може виявитися недостатнім.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

 

Валентина Вовк

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

5 години ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

6 години ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

7 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

8 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

1 день ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago