Несправності старих автомобілів: на який пробіг очікувати проблеми

Купуючи старий автомобіль, варто бути готовим до того, що з часом можуть виникати певні поломки, характерні для пробігу машини. Видання Авто24 проаналізувало досвід водіїв і визначило кілька важливих моментів, після яких деякі частини автомобіля починають виходити з ладу.

Читайте також:

Як легко очистити лід з лобового скла: поради для водіїв

Як водії можуть законно уникати штрафів за порушення стоп-лінії

30-40 тисяч кілометрів пробігу: зношуються гальмівні колодки, тяги стабілізатора.

60-80 тисяч кілометрів пробігу: виходять з ладу приводні ремені, ролики, помпа, закінчуються охолоджувальна та гальмівна рідини. Знову зношуються гальмівні колодки і тяги стабілізатора.

100-120 тисяч кілометрів пробігу: можуть з’явитись проблеми з двигуном, такі як підтікання оливи або антифризу. Якщо у вас машина з МКПП, можлива потреба в заміні зчеплення і демпферного маховика.

150-180 тисяч кілометрів пробігу: починаються проблеми з рульовою рейкою, амортизаторами підвіски.

200-250 тисяч кілометрів пробігу: більшість деталей наближаються до кінця свого ресурсу. Потрібна заміна турбіни, каталізатора, сажового фільтра, а також ремонт АКПП та двигуна (заміна поршневих кілець).

Понад 300 тисяч кілометрів: часто постає питання, чи варто продовжувати експлуатацію, оскільки витрати на ремонт можуть перевищити вартість автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також