Уряд Європейського Союзу розробляє оновлений стандарт оцінки підзарядних гібридів (PHEV), який враховує реальний електричний пробіг. За новими правилами, показники чистого електрокілометражу можуть виявитися нижчими, ніж раніше, що призведе до зниження екологічних рейтингів таких моделей. Відповідно, автовласники ризикують втратити частину податкових пільг і державних дотацій, а попит на PHEV серед покупців може впасти.
Підзарядні гібриди завоювали прихильність водіїв завдяки поєднанню електротяги для щоденних поїздок містом і бензинового мотора для віддалених маршрутів. Особливо це важливо в регіонах із недостатньою мережею зарядних станцій. Окрім того, PHEV сприяють зниженню викидів шкідливих речовин у міських центрах.
Виробники автомобілів закликають не поспішати з надмірним посиленням норм. Вони остерігаються, що жорсткіші критерії зроблять розробку та випуск підзарядних гібридів менш рентабельними. У результаті це може спровокувати скорочення виробничих ліній, замороження нових проєктів та навіть втрату робочих місць. Представники галузі наголошують, що сучасні PHEV уже пропонують значно більший електричний запас ходу, швидше заряджання та поліпшені екологічні характеристики.
Автовиробники попереджають: надмірне регулювання здатне не лише загальмувати розвиток сегмента гібридів, а й уповільнити перехід до повністю електричного транспорту. Тому вони закликають європейських регуляторів ретельно зважити усі ризики, щоб не підірвати проміжний етап на шляху до «зеленого» майбутнього.
Вам також може бути цікаво:
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…