Categories: Автоновини

Новий електричний “Гелендваген” засвітився на нових фото

Електричний G-Class від Mercedes готується здивувати шанувальників вже наступного року. Виробник обіцяє аеродинамічно оптимізований дизайн, що робить його неповторним і виокремленим.

Хоча деталі залишаються таємницею, компанія Mercedes описує його як “справжню ікону бездоріжжя” і “найкращий із усіх світів”. Заява підкреслює, що цей електричний G-Class поєднує в собі вишуканість і передові електричні технології.

Представлений в рамках концепції EQG, електричний G-Class залишається вірним своєму аналогу із традиційним двигуном, який також пройшов фейсліфтинг. Проте, є кілька відмінностей, які вказують на його особливість.

Найбільш очевидною різницею є квадратний “тримач запасного колеса”, що, ймовірно, скриває в собі ящик, подібний до концептуального варіанту. Детальніше розглянувши можна виявити кілька змін в аеродинамічному дизайні, такі як спеціальні колеса та невеликі відсіки в розширювачах задніх крил. Передбачається, що решітка радіатора буде повністю закритою, але квадратної форми.

Шпигунські фотографії підтверджують, що інтер’єр моделі трохи відрізняється від традиційного варіанту, маючи нове кермо та оновлену центральну консоль із новим розподільним пристроєм.
Деякі з цих змін також виявляться на оновленому внутрішньому варіанті з ДВЗ, однак кнопка G-Turn залишиться унікальною для електричного варіанта і дозволить виконувати “танкові повороти”.

Хоча Mercedes тримає в таємниці деталі, очікується, що EQG отримає чотиримоторну трансмісію з “великою тягою та керованістю”. Також можна розраховувати на додатковий акумулятор із збільшеним радіусом дії, оснащений кремнієвим анодом, який обіцяє покращення щільності енергії на 20-40%, що призведе до значного збільшення дальності подорожей.

Незважаючи на багато невідомих, модель EQG варто чекати з нетерпінням. Але, на жаль, за словами Mercedes, публікація точних подробиць відбудеться не раніше наступного року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

56 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago