Categories: Автоновини

Новий кросовер Peugeot 3008 розсекретили до прем’єри

Новий кросовер Peugeot 3008 розсекретили до прем’єри. Peugeot відразу відреагувала на витік фотографій нового E-3008, опублікувавши їх у відкритому доступі та високій якості. Ця модель, як і вказується в назві, є електричним кросовером, але вона також буде доступна у версіях з іншими типами пального.

Однак найбільш помітною зміною в новому Peugeot 3008 є його форм-фактор. Замість типового кросовера, ця модель виглядає як купеподібний позашляховик, що може бути пояснено впливом сучасних модних тенденцій у автомобільному дизайні.

Фото: Peugeot

Peugeot 3008 побудований на платформі STLA Medium, яка призначена для автомобілів C/D-сегменту. Цей кросовер буде доступний з трьома різними видами силових установок, включаючи версію з двома моторами. Деякі модифікації цього автомобіля зможуть проїхати на одному зарядженні до 700 кілометрів. Паливні версії будуть гібридами, з першою оснащено “турботрійку” 1.2 з вбудованим 48-вольтовим електромотором у шестиступінчастому “роботі”, а більш потужні версії отримають “турбочетвірку” 1.6 та батарею збільшеної ємності.

Фото: Peugeot

Внутрішній дизайн кросовера Peugeot 3008 був розсекречений раніше, і він включає в себе вигнутий дисплей розміром 21 дюйм, розташований вище керма. Цей дисплей поєднує в собі інформаційну панель, мультимедійну систему та проекційний дисплей. Його приховане кріплення та підсвічування в нижній частині створюють враження, що екран плаває в повітрі. Цей дизайн називається Panoramic i-Cockpit.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago