Categories: Автоновини

Новий кросовер від Volkswagen виявився дешевшим за універсал

Новий Volkswagen Tiguan з’явився в прайс-листі одночасно з новим Passat, доступним виключно з електрифікованими силовими агрегатами в Європі.

Стартова ціна нового Volkswagen Tiguan складає 46 990 євро, на 2000 євро менше, ніж у нового Volkswagen Passat. Однак варто відзначити важливу відмінність: Passat базового рівня вже оснащений 150-сильним м’яким гібридом 1.5 eTSI, тоді як Tiguan у найдоступнішій комплектації пропонує 130-сильну версію того ж самого м’якого гібрида 1.5. Tiguan з 150-сильним двигуном 1.5 e-TSI доступний за ціною від 51 990 євро і тому дорожчий за Passat, хоча конфігурації в цьому випадку неоднакові.

Для тих, хто обирає Tiguan з запасом ходу в 100 км на електротязі, Volkswagen пропонує вибір із двох гібридних силових агрегатів, які можна підключити: двигун 1.5 eHybrid потужністю 204 к.с. за ціною від 50 990 євро та 1.5 eHybrid потужністю 272 к.с. за ціною від 55 990 євро. М’які гібриди Tiguan (1.5 eTSI) завжди використовують DSG із сімома передачами, тоді як плагін-гібридні версії повинні задовольнятися 6-ступеневою автоматичною коробкою передач DSG.

У базовій комплектації, доступній лише з 130-сильним силовим агрегатом, Tiguan обладнаний 17-дюймовими легкосплавними дисками, екраном Ready to Discover розміром 32,8 см, цифровою комбінацією приладів діагоналлю 26 см, кондиціонером та камерою заднього виду.

Комплектація Life Edition включає 17-дюймові легкосплавні диски, покращені світлодіодні фари, металеве фарбування, мультимедійний екран Discover із навігацією, індуктивний зарядний пристрій, адаптивний круїз-контроль, клімат-контроль, розділення на три зони, передні сидіння з електроприводом та регульованою поперековою підтримкою.

Комплектація R-Line Business має спортивний дизайн інтер’єру та екстер’єру R-Line, а також передні сидіння з функцією масажу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

6 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago