Categories: Автоновини

Новий Peugeot 5008: все, що відомо про французький кросовер

“Паркетник” з індексом 5008 був представлений французьким автовиробником Peugeot ще у 2009 році, спочатку як мінівен середніх розмірів. У 2020 році відбувся рестайлінг, під час якого автомобіль перетворився на повноцінний кросовер. Наразі Peugeot розробляє нове покоління цієї моделі, яке спрямоване на конкуренцію бестселерам, таким як Skoda Kodiaq і Renault Espace.

Журнал CarsCoops опублікував реалістичні рендерні зображення кросовера і розповів деякі технічні подробиці, що стосуються нового 5008.

Фото: CarsCoops

Відомо, що зовнішній вигляд нового 5008 візьме певні стилістичні рішення від свого молодшого родича, Peugeot 3008. Це включає в себе вузькі фари з потрійними світлодіодними іклами, фірмову решітку радіатора з характерним малюнком, а також подовжену задню частину автомобіля з піднятою лінією даху.

За даними джерела, новий 5008 матиме довжину близько 4700 мм, що на 59 мм більше, ніж у попереднього покоління. Збільшення розмірів повинно призвести до збільшення внутрішнього простору салону 5008.

Фото: CarsCoops

Новий кросовер буде доступний у двох варіантах компонування: для 5 та 7 пасажирів. В основу автомобіля буде покладена платформа STLA Medium, яка використовує передові технології.

Разом із новим автомобілем з’явиться і новий спектр силових агрегатів, які включатимуть гібридні та повністю електричні варіанти. Потужність базової версії e-5008 складатиме близько 207 кінських сил, а стартова версія гібридного кросовера матиме 134 к. с. Обидва варіанти будуть доступні з переднім та повним приводом.

Фото: CarsCoops

Презентація нового покоління Peugeot 5008 запланована на серпень 2024 року, а електрична версія з’явиться пізніше.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

15 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago