Categories: Автоновини

Новий Porsche Macan був представлений офіційно

У Сінгапурі була офіційно представлена нова модель Porsche Macan EV. Цей автомобіль вражає інноваційними технічними рішеннями та вражаючою продуктивністю.

Новий Macan EV позиціонується як конкурент Tesla Model Y і доступний у двох версіях: Macan 4 і Macan Turbo. Топова версія Macan Turbo оснащена двигуном, який розвиває 603 кінських сили та 1130 Нм крутного моменту, що дозволяє автомобілю розганятися до 100 км/год всього за 3,3 секунди, і досягати максимальної швидкості 260 км/год.

Macan EV побудований на платформі PPE (Premium Platform Electric) і має синхронний двигун з постійними магнітами, а також підтримує 800-вольтову зарядку. Цей автомобіль оснащений високопродуктивним літій-іонним акумулятором об’ємом 100 кВт·год, зі сплаву нікелю, кобальту та марганцю. Очікується, що версія Macan Turbo матиме запас ходу 591 км, а Macan 4 – 613 км. Час зарядки був суттєво скорочений, і зараз новий Macan можна зарядити від 10% до 80% всього за 22 хвилини завдяки максимальній потужності зарядки 270 кВт.

Дизайн електричного Macan залишився впізнаваним, і він включає в себе нові фари та ліхтарі, а також світлову панель, яка залишилася вірною стилю Porsche, але стала трохи товщою.

Салон нового позашляховика оснащено трьома окремими дисплеями: панель приладів водія, мультимедійний екран пасажира та головний екран по центру, що робить його дуже сучасним і технологічним.

Porsche має намір стати виробником електричних спортивних автомобілів до 2030 року, і вони вже планують представити новий Taycan та електричну версію Cayenne.

Macan буде доступний на багатьох світових ринках, вартість моделі ще не оголошена.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago