Categories: Автоновини

Новий позашляховик Audi Q6 помітили під час дорожніх тестів

У Китаї готуються до фейслифтингу моделі Audi Q6 – великого бензинового кросовера, що не має жодного відношення до електричного Q6 e-tron, який продається в Європі. Незважаючи на схожу назву, ці два автомобілі створені на різних платформах і розраховані на зовсім різні аудиторії, пише Сarscoops.

Q6 e-tron побудований на модульній архітектурі PPE, спільній з Porsche Macan Electric, тоді як китайський Audi Q6 базується на подовженій версії платформи MQB Evo, розробленій концерном Volkswagen спільно з SAIC. Ця «тележка» також лежить в основі моделей VW Teramont, Golf і Audi A3.

Основні нововведення екстер’єру

Під час інженерних тестів у Німеччині фотошпигуни зафіксували машину у легкому камуфляжі. Однак уже помітні такі зміни:

  • капот із рельєфними виштамповками в стилі «напівмушлі»;
  • ширший і трохи нахилений уперед крупноячеїстий «зіркоподібний» ґратчастий візерунок решітки;
  • збільшені повітрозабірники в бампері;
  • нова двоярусна оптика з LED-елементами.

Кузов також отримав втоплені дверні ручки та оновлену задню оптику зі складнішою графікою. Усередині очікують додати третій сенсорний дисплей над панеллю пасажира – на додачу до цифрової «приборки» водія та центрального монітора.

Фото: Сarscoops

Історія моделі та ринок

Audi Q6 дебютувала в Китаї в 2022 році як представник сегмента великих сімейних SUV. Довга колісна база (2980 мм) забезпечує чималий простір для габаритних пасажирів і їхнього багажу. Попит на такі машини в КНР високий, тому оновлену версію чекають із особливим інтересом.

Можливі силові агрегати

Хоча точні параметри ще не підтверджені, найімовірніше, Audi залишиться в рамках перевіреного 2,0-літрового турбованого чотирициліндрового двигуна EA888, давно знайомого по моделях VW і Audi. Варіант з 2,5-літровим VR6 відтерміновано через поступове виведення цього мотора з лінійки Teramont.

Коли чекати оновлену версію

Офіційна прем’єра модернізованого Q6 може відбутися в другій половині 2025 року або на початку 2026-го. Продажі, як і раніше, будуть орієнтовані виключно на китайський ринок, де зберігається стабільний попит на великі преміальні позашляховики з ДВЗ.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

7 хвилин ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago