Новий позашляховик BMW XM не впорався з лосиним тестом
Позашляховик BMW XM стикнувся з помітною невдачею під час виконання “лосиного тесту”, не відповідаючи критеріям для успішного проходження цього випробування.
Як флагманський позашляховик, що представляє друге незалежне створення підбренду М після випуску оригінальної моделі M1 в 1981 році, BMW XM вирізняється своєю унікальною ідентичністю порівняно з моделями X5 M / X6 M Competition і X7 M60i.
Під час тесту на лосося, де імітується непередбачена перешкода на дорозі, аналізується здатність автомобіля уникнути зіткнення шляхом швидкої зміни смуги двічі, BMW XM не відповів очікуванням на певній швидкості. Сайт km77.com провів численні тести, встановивши поріг швидкості на рівні 77 км/год, нижче якого тест вважається неуспішним.
Позашляховик оснащений гібридним 4,4-літровим твін-турбо V8 потужністю 653 к. с., автоматичною коробкою передач, повним приводом і великими шинами Pirelli P Zero (275/35 R21 і 315/30 R23).
Під час спроби виконання “лосиного тесту” на швидкості 77 км/год позашляховик намагався маневрувати, не рухаючи конуси. Виявилося, що оптимальний результат був досягнутий на швидкості 74 км/год, не зважаючи на великі розміри і вагу (2750 кг) автомобіля. На тлі початкової ціни базової моделі у розмірі $159 000, такі показники флагманського позашляховика виглядають обіцяючими, особливо з урахуванням 4,1-секундного спринта до 100 км/год.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!