Новий великий кросовер Mazda CX-70 представили офіційно
Японський виробник автомобілів Mazda представив зовсім новий позашляховик під назвою CX-70, який є скороченою версією моделі CX-90.
Цей новий п’ятимісний позашляховик Mazda CX-70 буде оснащений рядним шестициліндровим двигуном з турбонаддувом та плагін-гібридними силовими агрегатами.
Mazda вирішила зменшити кількість середньорозмірних позашляховиків, представивши нову велику модель CX-70, яка, фактично, є трохи скороченою версією CX-90 і має п’ять місць замість семи. Вона спадкує платформу, силові агрегати та більшу частину кузову від свого більшого сородича.
Що стосується різниці між Mazda CX-70 і CX-90, то CX-70 має трохи більше спортивного дизайну, з більшим використанням глянцевого чорного в порівнянні з хромованим CX-90. Решітка радіатора отримала чорний сітчастий дизайн, передній бампер має більше імітованих решіток, що ведуть до генераторів повітряних завісів у кутах, а задній бампер має новий дизайн із штучними вентиляційними отворами. Деякі зовнішні елементи, такі як кришка дзеркал, дверні ручки та рейлінги на даху, отримали темну обробку.
Щодо інтер’єру, Mazda CX-70 дуже схожа на CX-90, за винятком відсутності третього ряду сидінь. Тут доступна червона шкіра з чорною акцентною смугою, яка є ексклюзивною для CX-70. Інтер’єр також включає сіру пластикову окантовку з мотивом з вуглецевого волокна та можливість обрати опції, такі як шви “kakenui” на приладовій панелі та оздоблення з натурального дерева.
У Mazda CX-70 встановлено інтеграцію Amazon Alexa в інформаційно-розважальну систему, що надає можливість голосового керування певними функціями, такими як клімат-контроль та інформаційно-розважальна система, і синхронізується з домашнім обладнанням, яке підтримує Amazon. Також в автомобілі є адаптивний круїз-контроль та функції вирівнювання смуги руху.
Під капотом Mazda CX-70 використовує ті самі силові агрегати, що і CX-90, включаючи 3,3-літровий рядний шестициліндровий двигун з турбонаддувом, який видає 280 кінських сил в базовій версії або 340 к.с. для версії S. Також доступна плагін-гібридна силова установка, яка має сумарну потужність 323 к.с. і включає 2,5-літровий чотирициліндровий двигун, літій-іонний акумулятор ємністю 17,8 кіловат-годин і електродвигун потужністю 68 кіловат.
Запас ходу на електриці для версії PHEV становить приблизно 50 км, а комбінована витрата палива для шестициліндрової версії складає 9,05 літра на 100 км.
Mazda CX-70 має ту ж колісну базу, що і CX-90, і, ймовірно, має такий самий розмір пасажирського простору. Вона дещо коротша за CX-90, але ця різниця в основному стосується заднього звису, і вона має більше місця для зберігання під підлогою завдяки відсутності третього ряду сидінь.
Ціни на Mazda CX-70 ще не оголошено, але можна припускати, що вона буде дещо доступнішою за модель CX-90, яка коштує близько 40 970 доларів США. Очікується, що нова Mazda CX-70 2025 року надійде до дилерів пізніше цього року.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!