Обережно! Машини знають про своїх власників більше, ніж потрібно
Сучасні автомобілі збирають занадто багато даних про своїх власників. Крім того, більшість авто-брендів передають інформацію державним установам, третім особам або навіть продають.
Про це стало відомо з дослідження, яке провела некомерційна організація Mozilla Foundation. В своїй доповіді “Конфіденційність не включена” (Privacy Not Included, PNI) дослідники наголосили, що більшість автомобілів збирають дуже багато різної інформації про користувачів – більше, ніж смартфон або «розумний» будинок. До того ж більшість з них не піклується про конфіденційність.
Mozilla дослідила 25 великих автовиробників. Як стало відомо, 84% з них передають дані третім особам або зовсім продають. Ще 56% компаній готові надати дані про користувача автомобілем державним органам навіть за «неформальними запитами». Найстрашніше, що 92% власників автомобілів на це взагалі не можуть впливати.
При всьому цьому більшість автовиробників запевняють, що інформація , що збирається, служить цілям поліпшення якості та підвищення безпеки. Але як показала практика, авто збирають і передають особисті дані користувачів, такі як: імміграційний статус, медичні, генетичні дані, дані про фінанси, маршрути та пісні і навіть про інтимне життя.
Антилідерами з точки зору збору та зберігання даних стали Tesla, Nissan та Hyundai, а найбільш надійними – Renault, Dacia та BMW.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!