У той час як у Європейському Союзі технічний огляд є обов’язковою процедурою майже для всіх механічних транспортних засобів, в Україні ситуація виглядає дещо інакше. Відповідно до чинного законодавства, обов’язковий техогляд стосується лише певних категорій транспорту, нагадує «Автотема».
Технічний огляд в Україні стосується автобусів, вантажівок, спеціального транспорту та комерційних легкових автомобілів. Частота оглядів варіюється — від разу на півроку до разу на 2 роки.
Для власників приватних легковиків проходження техогляду наразі не є необхідним. Проте дискусії щодо впровадження обов’язкового техогляду для всіх автомобілів ведуться активно. У Національній поліції наголошують на важливості повернення цієї практики, вважаючи це кроком до підвищення безпеки на дорогах.
Верховна Рада також підтримує цю ідею, пояснюючи її необхідність відповідністю європейським стандартам у рамках євроінтеграції. Однак реалізація такого заходу відкладається, принаймні до завершення війни.
Наразі в Україні триває обговорення, як саме адаптувати систему техогляду до реалій і забезпечити її ефективне впровадження у майбутньому. Ці зміни можуть суттєво вплинути на безпеку дорожнього руху та загальну ситуацію з технічним станом автомобілів на українських дорогах.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…