У той час як у Європейському Союзі технічний огляд є обов’язковою процедурою майже для всіх механічних транспортних засобів, в Україні ситуація виглядає дещо інакше. Відповідно до чинного законодавства, обов’язковий техогляд стосується лише певних категорій транспорту, нагадує «Автотема».
Технічний огляд в Україні стосується автобусів, вантажівок, спеціального транспорту та комерційних легкових автомобілів. Частота оглядів варіюється — від разу на півроку до разу на 2 роки.
Для власників приватних легковиків проходження техогляду наразі не є необхідним. Проте дискусії щодо впровадження обов’язкового техогляду для всіх автомобілів ведуться активно. У Національній поліції наголошують на важливості повернення цієї практики, вважаючи це кроком до підвищення безпеки на дорогах.
Верховна Рада також підтримує цю ідею, пояснюючи її необхідність відповідністю європейським стандартам у рамках євроінтеграції. Однак реалізація такого заходу відкладається, принаймні до завершення війни.
Наразі в Україні триває обговорення, як саме адаптувати систему техогляду до реалій і забезпечити її ефективне впровадження у майбутньому. Ці зміни можуть суттєво вплинути на безпеку дорожнього руху та загальну ситуацію з технічним станом автомобілів на українських дорогах.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…