Європейський парламент спростував інформацію, що з’явилася раніше, про намір ухвалити новий закон про заборону на території Євросоюзу вуглецевого волокна. Як пише Motor1, така інформація встигла викликати резонанс в автопромі.
Днями низка ЗМІ повідомили, що на тлі обговорень оновленої Директиви про утилізацію транспортних засобів з’явилася пропозиція класифікувати карбон як небезпечний матеріал через потенційну загрозу для здоров’я під час переробки. У зв’язку з цим деякі мас-медіа поспішили заявити, що ЄС заборонить використовувати вуглеволокно під час виробництва транспортних засобів.
Це викликало короткострокову паніку на ринках і обвал акцій японських компаній Teijin, Toray Industries і Mitsubishi Chemical, які контролюють понад 50% світового виробництва карбону.
Найбільші побоювання через новий закон висловили представники виробників електрокарів і спортивних авто. Саме тут застосування карбону для зниження маси та підвищення міцності має найвищу концентрацію.
Напередодні в інтерв’ю Motor1 Italia представники Європарламенту підтвердили, що заборона карбону в ЄС не планується. Тим часом джерела стверджують, що таке рішення все ж таки мали намір ухвалити, але потім відмовилися від цієї витівки під тиском індустрії – ринок карбону 2024 року оцінювали в 5,5 млрд доларів, з яких до 20% припадає на автовиробництво.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…
Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…