Categories: Автоновини

Перереєстрація вживаних авто в Україні досі не працює: коли відновиться робота реєстрів

В Україні вже місяць перереєстрація вживаних автомобілів залишається у стані призупинення через хакерську атаку на державні реєстри Міністерства юстиції, яка відбулася 19 грудня 2024 року. Це стало великою проблемою для автомобільного ринку, оскільки наразі купити можна лише нові авто або імпортні вживані автомобілі з-за кордону. Інший варіант – укладати ризиковані угоди на купівлю з відстроченою реєстрацією.

Цю інформацію повідомило видання AUTO-Consulting.

Обіцянки Мін’юсту виявилися марними

Кожен знає, як важливо мати можливість легально перереєструвати свій автомобіль, однак терміни, які озвучували в Мін’юсті, виявилися невиправданими. Ще у грудні чиновники обіцяли виправити ситуацію за два тижні, але станом на сьогодні реєстри так і не запрацювали.

Невдовзі перший заступник міністра юстиції Микола Кучерявенко повідомив про нову дату – запуск усіх сервісів планується до кінця січня. Отже, навіть перереєстрація авто відновиться не раніше цього терміна, що паралізує ринок вживаних автомобілів в Україні на досить тривалий час.

Причини збоїв реєстрації

Представники Мін’юсту пояснюють, що ситуація ускладнюється тим, що реєстри актів цивільного стану та Єдиного державного реєстру (ЄДР) вдалося запустити поетапно. У той же час реєстри обтяжень та рухомого майна, а також реєстр виконавчих проваджень залишаються вимушено призупиненими.

Ці реєстри мають тісний взаємозв’язок, тож їх відновлення можливе лише одночасно, що, безумовно, ускладнює ситуацію на ринку.

З урахуванням всіх цих обставин, ситуація на автомобільному ринку продовжує залишатися напруженою. Споживачі з нетерпінням очікують відновлення реєстраційних послуг, щоб мати можливість придбати або продати свої автомобілі без ризику.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

20 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

21 годину ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

22 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

23 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

24 години ago

Топ-5 найкращих дизельних кросоверів сучасності

ТОП-5 найкращих дизельних кросоверів сучасності — моделі, які вражають надійністю, впевненим тягловим моментом та низькою…

1 день ago