Лише небагато людей знають, що в українських підприємствах розглядали варіант випуску вітчизняного позашляховика. Ця ідея розроблялася Луцьким автозаводом.
Аналогічно до зарубіжних моделей, новий позашляховик ЛуАЗ-1301 почав розроблятися в середині 1980-х. Автомобіль був обладнаний скловолоконним кузовом на шасі моделі 969. Крім цього, автомобіль отримав литі колесні диски з дисковими гальмами. Але перший прототип отримав відгук “невдалий” через низьку потужність та ненадійний 30-сильний двигун.
У 1988 році був представлений другий прототип ЛуАЗ-1301, який вже мав нове шасі з навісними пластиковими панелями. Його оснастили 1,1-літровим рідинно-охолоджуваним двигуном МеМЗ-245 потужністю 53 к.с. Силову установку було позичено у моделі “Таврія”.
Позашляховик отримав пружинну підвіску з пневматично регульованим кліренсом та постійним повним приводом. Проте лише у 2002 році новинку додатково модернізували та готували до серійного виробництва. Вартість ЛуАЗ-1301 оцінювалася приблизно в 3 тисячі доларів. Проте внаслідок втрати державної підтримки проект був закритий.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…