Лише небагато людей знають, що в українських підприємствах розглядали варіант випуску вітчизняного позашляховика. Ця ідея розроблялася Луцьким автозаводом.
Аналогічно до зарубіжних моделей, новий позашляховик ЛуАЗ-1301 почав розроблятися в середині 1980-х. Автомобіль був обладнаний скловолоконним кузовом на шасі моделі 969. Крім цього, автомобіль отримав литі колесні диски з дисковими гальмами. Але перший прототип отримав відгук “невдалий” через низьку потужність та ненадійний 30-сильний двигун.
У 1988 році був представлений другий прототип ЛуАЗ-1301, який вже мав нове шасі з навісними пластиковими панелями. Його оснастили 1,1-літровим рідинно-охолоджуваним двигуном МеМЗ-245 потужністю 53 к.с. Силову установку було позичено у моделі “Таврія”.
Позашляховик отримав пружинну підвіску з пневматично регульованим кліренсом та постійним повним приводом. Проте лише у 2002 році новинку додатково модернізували та готували до серійного виробництва. Вартість ЛуАЗ-1301 оцінювалася приблизно в 3 тисячі доларів. Проте внаслідок втрати державної підтримки проект був закритий.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…