Лише небагато людей знають, що в українських підприємствах розглядали варіант випуску вітчизняного позашляховика. Ця ідея розроблялася Луцьким автозаводом.
Аналогічно до зарубіжних моделей, новий позашляховик ЛуАЗ-1301 почав розроблятися в середині 1980-х. Автомобіль був обладнаний скловолоконним кузовом на шасі моделі 969. Крім цього, автомобіль отримав литі колесні диски з дисковими гальмами. Але перший прототип отримав відгук “невдалий” через низьку потужність та ненадійний 30-сильний двигун.
У 1988 році був представлений другий прототип ЛуАЗ-1301, який вже мав нове шасі з навісними пластиковими панелями. Його оснастили 1,1-літровим рідинно-охолоджуваним двигуном МеМЗ-245 потужністю 53 к.с. Силову установку було позичено у моделі “Таврія”.
Позашляховик отримав пружинну підвіску з пневматично регульованим кліренсом та постійним повним приводом. Проте лише у 2002 році новинку додатково модернізували та готували до серійного виробництва. Вартість ЛуАЗ-1301 оцінювалася приблизно в 3 тисячі доларів. Проте внаслідок втрати державної підтримки проект був закритий.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
У сучасному світі автомобільна індустрія постійно розвивається, і знання англійської мови стає необхідністю для успішної…
В українських водіїв є багато помилок у щоденній їзді, які можуть коштувати їм дорого. Одна…
Стало відомо, які автомобілі в Україні найчастіше імпортують. Лише в двох регіонах переважають інші бренди.…
Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер, який працює з автомобілями вже 56 років, попереджає про одну…
Кожен водій може зіткнутися з ситуаціями на дорозі, коли сумнівається в правильності своїх дій. Це…
Українським водіям у Німеччині загрожують нові штрафи. Інформація з’явилася на офіційному сайті для українських біженців…