Categories: Автоновини

Представлено дешевий пікап Nissan: дизель, бензин або гібрид

У Китаї відбулась прем’єра нового пікапа Nissan-Dongfeng Z9, який вже з лютого з’явиться у продажу. Цей бюджетний рамний пікап порадує автовласників своєю доступністю та стильним дизайном, а також різноманітними силовими агрегатами, включаючи бензинові, дизельні та плагін-гібридні версії. Про це стало відомо з публікації на сайті Carscoops.

Ця модель була спільно розроблена компаніями Nissan та Dongfeng і має впізнаваний стриманий стиль з високим капотом, вертикальними задніми стійками даху та широкою решіткою радіатора, що вражає своїм дизайном крупних фар, оформлених вигнутими ходовими вогнями.

Фото: Nissan

Особливості конструкції

Nissan-Dongfeng Z9 побудовано на новій рамній архітектурі Global Off-road Platforms, що, можливо, стане основою для наступного покоління пікапа Nissan Navara.

Розміри авто

  • Довжина – 5520 мм;
  • Ширина – 1960 мм;
  • Висота – 1950 мм;
  • Колісна база – 3300 мм.

Салон Nissan-Dongfeng Z9 приваблює сучасним дизайном з скошеним двоспицевим кермом, цифровим щитком приладів та великим тачскріном. Також особливо варто відзначити наявність безключового доступу, клімат-контролю та камери.

Фото: Nissan

Регламент силових агрегатів

Нова модель пікапа дебютувала з 2,0-літровим бензиновим турбомотором від Mitsubishi на 258 к. с. та 2,3-літровим 190-сильним турбодизелем від Navara. У майбутньому планується додати топову плагін-гібридну версію з потужністю 435 к. с. та запасом ходу 1100 км.

Трансмісія та характеристики

Усі версії оснащені 8-ступінчастим автоматом, а привід може бути як заднім, так і повним. Кліренс пікапа становить 270 мм, кут в’їзду – 36°, а з’їзду – 37°. Пікап може спокійно форсувати броди глибиною до 90 см.

 

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago