Основна мета закону – розвиток ринку страхування автовласників за європейськими стандартами.
Ось кілька нововведень закону:
– Поступове збільшення максимальних сум страхових виплат до рівня країн ЄС, запровадження системи ануїтетних страхових виплат у випадку тяжкої шкоди здоров’ю або життю постраждалих, а також розрахунок страхових виплат за пошкодження транспортних засобів без вирахування зносу їхніх деталей.
– Європейські підходи до формування вартості “автоцивілки” і укладання договорів, включаючи визначення персональної “справедливої ціни” для кожного страхувальника з урахуванням його індивідуальної історії, електронну форму договорів і єдину централізовану базу даних.
– Поліпшення обслуговування клієнтів і спрощення механізму врегулювання страхових випадків через модель обов’язкового прямого врегулювання збитків і скасування обмеження максимального розміру страхової виплати при оформленні ДТП через європротокол.
– Удосконалення системи управління МТСБУ з урахуванням його соціально важливих функцій, включаючи формування органів управління і контролю, створення збалансованої системи прийняття рішень і поліпшення системи нагляду за МТСБУ.
Закон встановлює річний перехідний період для того, щоб МТСБУ могла адаптувати свою діяльність до нових вимог.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Заміна свічок запалювання в автомобілі є рутинною і, на перший погляд, нескладною процедурою, проте навіть…
Сучасні автомобілі мають безліч корисних технологій, про існування яких водії часто навіть не здогадуються. Видання…
Чимало водіїв під час проїзду перехрестя в умовах жвавого трафіку губляться і не можуть зорієнтуватися…
Чимало автомобілістів в Україні навіть не підозрюють, що втратити права вони можуть не тільки за…
На перший погляд звичайна перевірка автомобіля поліцією може обернутися неприємностями для водія, якщо не знати…
Сьогодні адміністративні штрафи в Україні є найпоширенішим типом покарання водіїв за порушення ПДР. Грошові стягнення…