Основна мета закону – розвиток ринку страхування автовласників за європейськими стандартами.
Ось кілька нововведень закону:
– Поступове збільшення максимальних сум страхових виплат до рівня країн ЄС, запровадження системи ануїтетних страхових виплат у випадку тяжкої шкоди здоров’ю або життю постраждалих, а також розрахунок страхових виплат за пошкодження транспортних засобів без вирахування зносу їхніх деталей.
– Європейські підходи до формування вартості “автоцивілки” і укладання договорів, включаючи визначення персональної “справедливої ціни” для кожного страхувальника з урахуванням його індивідуальної історії, електронну форму договорів і єдину централізовану базу даних.
– Поліпшення обслуговування клієнтів і спрощення механізму врегулювання страхових випадків через модель обов’язкового прямого врегулювання збитків і скасування обмеження максимального розміру страхової виплати при оформленні ДТП через європротокол.
– Удосконалення системи управління МТСБУ з урахуванням його соціально важливих функцій, включаючи формування органів управління і контролю, створення збалансованої системи прийняття рішень і поліпшення системи нагляду за МТСБУ.
Закон встановлює річний перехідний період для того, щоб МТСБУ могла адаптувати свою діяльність до нових вимог.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Аналітики Picodi Україна провели дослідження, щоб визначити, скільки бензину можуть придбати українці та жителі інших…
Багато хто думає, що високим водіям підходять тільки високі машини, як-от позашляховики. Але це не…
Більшість сучасних автомобілів мають кондиціонер. Однак багато водіїв починають користуватися ним лише в теплу пору…
Відомий американський автомеханік і блогер Скотті Кілмер, з 56-річним досвідом у сфері ремонту транспортних засобів,…
Урядовий законопроєкт №11256-2 щодо збільшення акцизів на автомобільне паливо наблизився до ухвалення. Парламентський комітет з…
Логічне питання: якщо можна живити будинок від бензогенератора, то чи можна зарядити від нього електромобіль?…