Categories: Автоновини

Ремонт автомобілів стає набагато дорожчим через технології безпеки

Дослідження вказує на те, що трошки більше третини витрат на ремонт новітніх автомобілів становить заміна та калібрування датчиків.

Разом із зростанням технологічних можливостей допоміжних систем для водіїв у транспортних засобах, вартість їх виробництва та відновлення збільшується. Зрозуміло, що сучасні та б/у авто нині коштують більше, але новий аналіз AAA висуває на порядок іншу проблему, щодо витрат, яка може вас несподівано вразити. В разі навіть невеликої несправності ремонт цих технічних систем може обійтися дуже дорого.

Про яку суму йдеться? Це питання неоднозначне і залежить від різноманітних чинників, але за даними AAA, у середньому 37,6% витрат, пов’язаних із відновленням після аварій, припадає на ремонт та калібрування датчиків і камер, що використовуються для різноманітних систем водійської допомоги. Це охоплює такі компоненти, як динамічний круїз-контроль і система утримання в полосі, в яких використовуються радари та камери. Але до рівня входять і старіші технології, наприклад, задні паркінгові сенсори.

“Автомобілі, обладнані більш складними системами безпеки, зараз є значно поширенішими, особливо після того, як NHTSA цього року прокрутила своє правило, яке вимагає автоматичного екстреного гальмування”, – говорить Грег Бреннон, директор з автомобільної техніки AAA. “Споживачам треба знати витрати на ремонт, пов’язані з цими технологіями. Однак їм також слід розуміти важливість їх відновлення, бо неналежно працюючі системи можуть призвести до фатальних неполадок”.

Проведення глибокого аналізу систем, AAA визначила, що ремонт та належне калібрування радіочастотних датчиків може додати вартість від 500 до 1300 доларів США до рахунку за ремонт. Ультразвукові датчики, що часто використовуються при паркуванні, можуть вартувати від 300 до 1000 доларів США, а системи камер на лобовому склі – від 900 до 1200 доларів США. Це, важливо зауважити, стосується лише технічних систем.

Ще одним шокуючим фактом в звіті є ціни на бокові дзеркала. Системи кругового огляду та виявлення сліпих зон часто включають датчики та/або камери в бічних дзеркалах, і вони можуть додати від 740 до 1600 доларів США до вартості ремонту. За словами AAA, це може становити 70,8% від суми простої заміни дзеркала.

Незважаючи на те, що такі системи збільшують загальні витрати, без сумніву, вони врятували багато життів. Дослідження Інституту з безпеки на дорогах показало, що пікапи, які обладнані системою автоматичного екстреного гальмування, мали на 43% менше зіткнень ззаду, а випадки травм зменшилися на 42%.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Recent Posts

Розкрили нову вагому перевагу електромобілів над бензиновими авто: що це означає

Міністерство енергетики США та Агентство з охорони довкілля провели своє дослідження і виявили ще одну…

8 години ago

Водіям розкрили важливу додаткову функцію ременів безпеки, яку слід знати всім

Ремені безпеки — важливий елемент захисту в автомобілі. Їх правильне використання допомагає зменшити ризик травм…

19 години ago

Як водіям не отримати штраф за встановлення ГБО на автомобіль: відповідь від МВС

Через зростання цін на бензин і дизель українці почали переводити свої авто на газ. Навіть…

20 години ago

Нова заборона для водіїв в Україні: за що у Раді пропонують штрафи на 34 тисяч гривень і позбавлення прав

В Україні розглядають новий законопроєкт №9564, який пропонує заборонити водіям автомобілів гучний звук вихлопу. Якщо…

20 години ago

Не лише перевищення швидкості: три небезпечні маневри, за які поліція зупинить автомобіль

Багато українських водіїв вважають, що якщо не перевищувати швидкість, поліція їх не зупинить. Але насправді…

21 годину ago

Чи можна переоформити авто без відвідування ТЦК: пояснення юриста

Через воєнний стан і вторгнення РФ українці мають багато обмежень, у тому числі й у…

21 годину ago