Categories: Автоновини

Renault зробить популярні бюджетні кросовери гібридами

Оновлення в сегменті кросоверів

У найближчі роки індійські автолюбителі побачать новий етап розвитку популярних моделей Renault. Французький виробник підтвердив, що після старту продажу звичайних бензинових і турбобензинових варіантів на ринок вийдуть гібридні версії нового Duster та семимісного Bigster (Boreal), пише uamotors.com.ua.

Терміни появи

Спочатку дилери запропонують моделі з традиційними ДВЗ, а за 6–12 місяців до них приєднаються «м’які» та повноцінні гібриди. Збірка Duster нового покоління налагодиться на потужностях Renault-Nissan у Ченнаї вже восени 2026 року. Тим часом презентація Bigster у світовому масштабі запланована на літо 2025-го, після чого сімейний кросовер надійде й до Індії.

Технічні підказки з Європи

Хоча індійські специфікації тримають у таємниці, європейський досвід дає загальне уявлення про силові установки. Наприклад, у Європі Dacia Duster оснащений гібридною системою Hybrid 140: 1,6-літровий атмосферник (94 к. с.) працює разом із двома електродвигунами (49 к. с. і стартер-генератор). Разом ця установка видає 140 к. с. і дозволяє до 80 % міських поїздок долати без роботи ДВЗ. Привід — тільки на передню вісь, коробка — автоматична.

Bigster із потужнішою «гибридкою»

Семимісний Bigster/Boreal у Європі вже отримав систему Hybrid 155. Тут 1,8-літровий бензиновий мотор (107 к. с.) поєднується з електродвигуном на 50 к. с. і акумулятором на 1,4 кВт·год. Сукупна потужність сягає 155 к. с., а електротяга видає до 205 Н·м. Як і в Duster, привід лишається переднім, а перемикання здійснює автомат.

Плани Renault

Далі Renault має намір розширити лінійку силових агрегатів Duster і Bigster, додавши версії на стисненому природному газі (CNG) та повністю електричні модифікації. Усі новинки спиратимуться на модернізовану платформу CMF-B, що відкриє широкі можливості для подальших варіантів моделей.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 хвилина ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago