У відповідь на звинувачення в “полюванні” на водіїв фур, які повертаються з-за кордону, Закарпатський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки (ТЦК і СП) висловив свою позицію. Вони відреагували на звинувачення, що водіїв затримують посеред дороги і відправляють в армію, змушуючи залишити машини з вантажем.
Пресслужба Закарпатського ТЦК опублікувала пост у соціальних мережах, в якому говориться, що водії фур, які виконують міжнародні рейси, повинні надати військкомам військово-облікові документи, як і всі інші військовозобов’язані. Якщо виникнуть проблеми з документами, то водія можуть запросити до ТЦК для вирішення питань щодо відстрочки або інших обставин. Також в пості зазначено, що фури з опломбованим вантажем залишаються під наглядом поліції.
Щоб уникнути проблем з ТЦК, водіям фур потрібно мати при собі документ, що підтверджує право на відстрочку, військово-обліковий документ про виключення з військового обліку або документ, який підтверджує бронювання від мобілізації. Проте наявність відомостей про автомобіліста в системі “Шлях”, яка дозволяє виїжджати за кордон, не має значення для ТЦК.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…