Categories: Автоновини

Штраф 34 000 грн: за що по-новому будуть карати українських водіїв

Українські водії можуть очікувати змін у системі штрафів, оскільки у Верховній Раді готуються до впровадження нових норм дорожнього руху. Ініціативи народних депутатів спрямовані на збільшення відповідальності за конкретні порушення та підвищення розмірів штрафів. Це може вплинути на різні аспекти, такі як швидкість, рівень шуму, і навіть явища, такі як дрифт.

Однією з ключових пропозицій є вилучення “нештрафованих” 20 км/год при перевищенні швидкості. Наразі штраф нараховується лише за перевищення швидкості більше ніж на 20 км/год від дозволеного. Ініціатива депутатів включає розширення шкали штрафів в залежності від швидкості, що може призвести до більших фінансових покарань за перевищення швидкості.

За порушення рівня шуму пропонується встановити фіксований штраф у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000 грн), а при повторному порушенні – 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (34 000 грн). Це може супроводжуватися можливим позбавленням права керування транспортним засобом на термін від 3 до 6 місяців.

Депутати також пропонують заборонити дрифт і передбачають штрафи у розмірі 8500 грн за перший випадок та 17000 грн та позбавлення права керування транспортним засобом на термін від 6 місяців до 1 року за повторне порушення протягом року.

Серед позитивних змін виділяється пропозиція передати повноваження щодо евакуації автомобілів від інспекторів із паркування поліції. Це може зменшити можливі зловживання со сторони приватних фірм та забезпечити евакуацію лише тих автомобілів, які справді перешкоджають руху.

Очікується, що ці зміни створять більш відповідальне середовище на дорогах та підвищать рівень дотримання правил дорожнього руху серед водіїв в Україні.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

3 хвилини ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

1 годину ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago