Categories: Автоновини

Штраф 340 грн або за грати на 10 діб: українських водіїв попередили про “темне” покарання

Для усіх наших поважних читачів, які мають відношення до керування автомобілем, надзвичайно важлива інформація від фахівців безпечного водіння. Спеціалісти нагадують про важливість дотримання норм законодавства щодо тонування вікон транспортних засобів.

Важливо мати на увазі, що вікна повинні залишатися прозорими та забезпечувати відмінну видимість, а будь-яка форма тонування дзеркал заборонена. Про це повідомляє видання “Автотема”.

Відповідно до Правил дорожнього руху (п. 31.4.7) використання транспортного засобу із покриттям скла, що перешкоджає видимості водія або погіршує його прозорість, категорично заборонене. Перше порушення цього правила передбачає штраф у розмірі 340 грн (ч. 1 ст. 121 КУпАП).

Повторне порушення протягом року може мати серйозні наслідки, такі як заборона керування транспортним засобом на строк від 3 до 6 місяців або адміністративний арешт на строк від 5 до 10 діб (ч. 4 ст. 121).

Розмір штрафу залежить від ступеня тонування і накладається за світлопропускання нижче 75% для лобового скла та нижче 70% для інших вікон.

Ці санкції можуть бути застосовані тільки у разі, якщо поліцейський може підтвердити зниження світлопропускання за допомогою спеціального пристрою, а не лише візуальною оцінкою.

Щоб уникнути будь-яких проблем, водії, які вибирають тоновані вікна, повинні отримати сертифікат світлопропускання на сертифікованій станції технічного обслуговування. Цей документ є підтвердженням відповідності стандартам і допоможе уникнути непорозумінь з правоохоронними органами.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago